Israel Hotel Investment Summit - International konference i Tel Aviv -  19.-20. NOVEMBER 2018

Israel Hotel Investment Summit (IHIS) er en del af serien International Hotel Investment Forum (IHIF) og er en 1,5 dags konference, som leverer dybdegående analyse af udenlandske investeringsmuligheder i den israelske servicesektor.

IHIS giver investorer indenfor service og markedsinteressenter et komplet overblik over landets investeringsklima og udviklingsmuligheder, hvilket giver mulighed for at forstå Israels unikke markedsforhold, overvejelser og muligheder. IHIS skaber et forum, hvor man kan møde partnere, dele idéer og opbygge partnerskaber til turismeprojekter, mixed-use-udvikling og hoteltransaktioner i Israel.

Uanset om du er investor, udvikler, operatør eller rådgiver, er IHIS det perfekte sted at mødes ansigt til ansigt med ledere i industrien og danne nye partnerskaber, som kan forvandle din forretning.

Publikum består af ejendomsinvestorer (privat egenkapital, fonde, familiekontorer), långivere, servicekæder, udviklere, konsulenter, mæglere, advokatfirmaer, designere og arkitekter. De kommer fra udlandet og fra Israel.

Programmet vil indeholde 40 talere, der repræsenterer investorer, udviklere, hotelkæder, destinationer, konsulenter med mere fra middelhavsregionen og andre steder.

IHIS er en international konference, som er organiseret af Questex Hospitality og afholdt af det israelske turismeministerium, og finder sted d. 19.-20. november på Hilton Tel Aviv.

Der er et begrænset antal værelser med fordelagtige priser på Hilton Tel Aviv hotel for deltagere, der er registreret på IHIS.

For at registrere dig på IHIS: www.israelhotelinvest.com

Best Regards,

Erika Samuelsson

Israel Government Tourist Office (I.G.T.O)

The Nordic countries

T+46 8 213386, M+46 72 3113386

Box 5367, 102 49 Stockholm, Sweden

pr-se@goisrael.gov.il

www.goisrael.com

Israel Hotel Investment Summit (IHIS) er en del af serien International Hotel Investment Forum (IHIF) og er en 1,5 dags konference, som leverer dybdegående analyse af udenlandske investeringsmuligheder i den israelske servicesektor.