Norman Hotel Tel Aviv modtager Jetsetters “Best of the Best”-pris for 2015

Hotel modtager tophæder i Bedste Boutique Hotel-kategori

I juni måned i år blev Norman Hotel Tel Aviv udvalgt som vinder af Bedste Boutique Hotel- kategorien i Jetsetters årlige tildeling af Best of the Best- hotelpriser . I år har verdens populære brand for rejsende, som forventer det ypperste, anbefalet hoteller, der leverer enestående oplevelser langt ud over det sædvanlige.

Vinderne er udtryk for den absolut bedste ene procent af hoteller på Jetsetter.com i 23 “Bedste”-kategorier, der strækker sig fra Boutique og Smukkeste gæster til All-Inclusive og Natteliv.

Chefredaktør for Jetsetter.com, Sean Murphy, siger, at “alle hotellerne på Jetsetter rummer noget særligt på en eller anden måde, men vi har skabt Best-of-the-Best-priserne for at hylde de hoteller, der går den ekstra mil. Hos Jetsetter ved vi, at valg af rejser er noget meget personligt. Priskategorierne afspejler de ting, som vores medlemmer lægger vægt på i et hotel. Vi nyder denne tid på året, hvor vi kan dykke ned og udforske de mange årsager til, at vi elsker at rejse og hylde dem, der gør det allerbedst.”

Før vinderne udvælges, har Jetsetters redadaktionsteam og over 200 af deres globale rejsekorrespondenter leveret deres forslag sammen med resten af Jetsetter-teamet. Et endeligt dommerpanel bestående af redaktører på direktionsniveau har derefter debatteret og indskrænket listen på grundlag af kriterierne i hver kategori, hvorefter de har udvalgt en vinder og yderligere to finalister i hver kategori. Alle hotellerne på den endelige liste er indbegrebet af de exceptionelle oplevelser, som Jetsetter-medlemmer forventer af hoteller på hjemmesiden.

Om Norman Hotel

Med sin beliggenhed i hjertet af Tel Aviv tilfører Norman Hotel hidtil uset raffinement og boutique-karakter til den historiske Middelhavsby.  Med åbningen sidste sommer har Norman Hotel genfortolket gæstfrihedens kunst og kombineret 1920'ernes tidløse elegance med den fremragende komfort, der kendetegner et boutique-hotel i verdensklasse.  Norman Hotel er medlem af Small Luxury Hotels of the World og har 30 værelser og 20 suiter. Her er desuden to restauranter, der serverer Middelhavs- og japansk cuisine, en spa, et 24-timers technogym motionscenter, 24-timers concierge service, swimmingpool på toppen og original israelsk kunst overalt.

Flere oplysninger

Om Jetsetter

Jetsetter.com leverer medlemsfordele, unikke oplevelser og nyttig viden til sine over 23 millioner medlemmer. Alle omtalte hoteller i Jetsetter er håndplukkede af et team af inspektører og af Jetsetters eget netværk af korrespondenter. Jetsettere kan vælge imellem begrænsede perioder med op til 40 % rabat, gennemse et udvalg af mere end 2.500 hoteller og feriesteder året rundt og booke ophold samme dag via Jetsetter Now.

Med vänlig hälsning,

P R manager