Norwegian åbner direkte rute til Tel Aviv fra København

Norwegian lancerer en ny, direkte rute til Tel Aviv fra København. Ruten opereres to gange ugentligt fra 11. april. Fra 4. maj øges til tre ugentlige afgange.

Snart kan ferielystne danskere flyve med Norwegian til en splinterny, direkte destination fra Københavns Lufthavn. Selskabet lancerer nemlig en rute til den israelske storstad og badeby, Tel Aviv. Ruten får to ugentlige afgange fra 11. april. Antallet af ugentlige afgange øges til tre fra 4. maj.

”Jeg er meget glad for, at vi kan tilbyde vores danske passagerer en spændende ny, direkte rute til Tel Aviv. Byen tilbyder sine besøgende en fantastisk blanding af badeferie og storby. Vi glæder os meget til at byde passagererne velkommen om bord på vores nye, mere miljøvenlige fly med gratis WiFi,” siger Johan Bisgaard Larsen, Informationschef i Norwegian.

Fakta om København-Tel Aviv
Fra 11. april flyver Norwegian mellem København og Tel Aviv to gange ugentligt, mandag, fredag. Fra 4. maj flyver selskabet også søndag, hvilket giver tre ugentlige afgange. Priser starter fra 499,- enkeltbillet, og billetter kan købes på Norwegian.com

Pressemeddelse fra: http://www.mynewsdesk.com/dk/norwegian/pressreleases/norwegian-aabner-direkte-rute-til-tel-aviv-fra-koebenhavn-972386