NYE HOTELLER I ISRAEL!

Norman Hotel Tel Aviv sigter efter at genfortolke gæstfrihedens kunst for forretnings- eller ferierejsende med en kombination af 1920'ernes tidløse elegance og den fremragende komfort, der kendetegner et luksushotel i verdensklasse.

Norman Hotel Tel Aviv er beliggende på en smuk plads i hjertet af “Den hvide by”, Tel Aviv’s verdensberømte område med Bauhaus arkitektur, der er på UNESCOs Verdensarvliste.

Hotellet, som ligger i nærheden af Rothschild Boulevard og Tel Avivs bedste kulturelle seværdigheder, består af to originale bygninger, der er meget smukt renoverede.      Nachmani St nr. 23 er bygget i eklektisk stil og udstråler den gamle verdens ynde, mens Nachmani St nr. 25 er en fantastisk, modernistisk bygning, som indfanger 1920'ernes ultimative stil.

Hotellet er medlem af Small Luxury Hotels of the World.

Få yderligere oplysninger på:  www.thenorman.com

WALDORF ASTORIA JERUSALEM

Waldorf Astoria Jerusalem, som åbner i april 2014, ligger kun få minutters gang fra Jaffa porten til den gamle bydel af Jerusalem, Alrov Mamilla indkøbscenteret og Independence Park.

Udover sin osmanniske arkitektur og over 200 designerværelser rummer hotellet en fitness suite og to fuldt servicerede spabade samt to restauranter og en elegant bar i lobbyen.

www.waldorfastoriajerusalem.com

W HOTEL JAFFA

Starwood Hotels & Resorts Worldwide har for nylig offentliggjort deres planer om at åbne et W Hotel i havnebyen Jaffa i 2015.

W Jaffa, der vil blive indrettet i en renoveret bygning fra det 19. århundrede, der engang husede det franske hospital, får 125 værelser og suiter samt 38 W-lejligheder i tilslutning til hotellet.

ARTHUR HOTEL, JERUSALEM

Den nyeste hotel i Atlas Hotel Group, Arthur Hotel, åbnede i marts 2013 og er beliggende i nærheden af Ben Yehuda Street i Jerusalem med kun få minutters gang til den gamle bymidte.

Hotellet er den seneste tilføjelse til Jerusalems voksende antal boutique hoteller og kombinerer kolonitidens, Middelhavsregionens og Mellemøstens stilpåvirkninger med fotos af Jerusalem i 1930'erne, der pryder hotellet.

Hotellet har 54 værelser i forskellige størrelser og tilbyder morgenmadsbuffet, gratis trådløst internet og gratis happy hour hver aften.

www.atlas.co.il/arthur-jerusalem

CRAMIM RESORT & SPA I NÆRHEDEN AF JERUSALEM

Den seneste tilføjelse til Isrotels eksklusive portefølje, Cramim Resort og Spa, er beliggende i Jerusalems bakker kun 10 minutter fra bymidten.

Hotellet har 156 værelser og suiter, et eksklusivt spabad og boutique vinbar.Hotellet tilbyder en lang række fitness og wellness aktiviteter samt vinsmagninger og guidede ture i Judæa-bjergene.

www.isrotelexclusivecollection.com/kiryat_anavim

RITZ CARLTON HERZLIYA

Kun 15 minutter nord for Tel Aviv tilbyder det nye Ritz Carlton Herzliya 115 luksuriøse værelser og 82 suiter omfattende studios og suiter med et og to soveværelser samt penthouse suiter, som alle har altaner med udsigt til Middelhavet i kystbyen Herzliya.

Hotellet, der er det første Ritz Carlton i Israel, ligger ved siden af Herzliya Marina og shoppingcenter, og fra hotellet er der kun 25 minutters kørsel til den nye Caesarea golfbane, Israels første bane med 18 huller.

Hotellet rummer også en swimmingpool øverst oppe, luksuriøs spa og særlige kosher faciliteter for større grupper og familier.

Ritz Carlton Herzliya omfatter desuden The Residences, som består af lejligheder med et eller to soveværelser, dobbelthuse og elegante penthouse lejligheder i tilslutning til hotellet.   www.ritzcarlton.com

LEONARDO HOTEL, ASHKELON

Fattal hotelkæden åbner det nye Leonardo Ashkelon, et forretnings- og feriehotel med 131 værelser og udsigt over Middelhavet i havnebyen Ashkelon i det sydlige Israel.

Leonardo Ashkelon har en stor swimmingpool, spa med seks behandlingsrum, sauna og motionscenter samt et avanceret businesscenter.

www.leonardo-hotels.com

NYE HOTELLER I ISRAEL! NORMAN HOTEL - LUKSURIØST BOUTIQUE HOTEL I VERDENSKLASSE - ÅBNER I JUNI 2014 I HJERTET AF TEL AVIV