Ryanair indleder de første direkte lavprisflyvninger til Israel i november 2015

Ryanair indleder sine lavprisflyvninger til Israel for første gang i november 2015 med tilbud på 3 nye ruter fra Øst- og Centraleuropa.

Det irske flyselskab påbegynder flyvninger til Eilat med seks ugentlige returflyvninger, 2 fra hver af følgende destinationer: Ungarns hovedstad Budapest, Kaunas i Litauen og Krakow i Polen. Flyselskabet håber at transportere 40.000 passagerer på disse tre ruter til Eilat Ovda lufthavn det første år.

Ryanairs kunder kan nyde godt af forudbestilte pladser, gratis ekstra taske som håndbagage, reducerede billetpriser, en forbedret hjemmeside og applikation med mobile boardingpas og Ryanairs Family Ekstra og Business Plus tjenester.

Ryanairs flyvninger er udtryk for en stor tillidserklæring til Israel som en ledende turistdestination og en meget positiv nyskabelse for turister på begrænset budget, som gør turisme til og fra Europa billigere og mere tilgængelig.

Eilat, den sydligste by i Israel ved bredden af Det Røde Hav, er en populær ferieby og den helt ideelle soldestination i de kolde, europæiske vintermåneder med en lang række aktiviteter fra vand- og ørkensport, forkælende spabade og shopping til fantastiske strande og kulinariske fornøjelser.

Ryanairs Chief Commercial Officer, David O’Brien, siger:

“Ryanair er glade for at kunne annoncere sin indtræden på det israelske marked fra november 2015, det 31. land, med tre nye ruter mellem Eilat Ovda og Budapest, Kaunas og Krakow, som vil betyde 40.000 kunder om året. Vi forhandler fortsat med de israelske myndigheder og glæder os til at se det israelske rutenetværk vokse i fremtiden.”

Denne udvidelse kommer samtidig med, at Ryanair markerer 30-året for sin første flyvning.

Ryanair

Eilat