Tak for et godt Karnov Talks

Karnov Group afholdte i sidste uge et Karnov Talks om Funktionærloven i samarbejde med forfatter Henrik Karl Nielsen.

Et nyt koncept: Karnov Talks

Torsdag den 1. marts 2018 afholdte vi det første Karnov Talks i forbindelse med den nye bogudgivelse af Funktionærloven sammen med forfatteren Henrik Karl Nielsen.

Karnov Talks er et arrangement i forlængelse af en ny bogudgivelse, hvor forfatteren inviteres til at holde et kort foredrag for kunder og interesserede sjæle.

Det nyligt afholdte Karnov Talks med Henrik Karl Nielsen omhandlede funktionærloven i forvandling, og tog udgangspunkt i den nye udgivelse samt funktionærlovens 80 års fødselsdag.

Du kan læse mere om 7. udgave af Funktionærloven hos Karnov Shop her.

Nedenfor kan du se en video fra arrangementet

Tags:

Om os

Karnov Group is Scandinavia’s largest supplier of information solutions for professionals in the areas of legal, tax, and auditing. With brands as Karnov, Norstedts Juridik, VJS, Notisum, Change Board Member, and Forlaget Andersen, Karnov Group delivers knowledge and insights, enabling more than 40.000 users to make better decisions, faster – every day.With offices in Copenhagen, Stockholm, and Malmø, Karnov Group employs 230 people. Karnov Group is owned by Five Arrows Principal Investments, part of Rothschild Group.