Tak for god debat om ytringsfrihed! Og på gensyn...

Karnov Group har netop afholdt en velbesøgt debat om ytringsfrihed. Du kan deltage, når vi gentager arrangementet i det sene forår i Aarhus.

Medrivende debat om ytringsfriheden

Onsdag den 17. januar 2018 var der debatarrangement om offentlige ansattes ytringsfrihed og chefers ret til at svare igen. Professor, dr. Jur. Michael Hansen Jensen var ordstyrer, og spørgelysten blandt deltagerne var stor efter Folketingets Ombudsmand Jørgen Steen Sørensen samt professor, dr.jur. Søren Højgaard Mørups inspirerende indlæg. Samtalerne fortsatte i øvrigt livligt over tapas og vin efter de faglige indlæg.

Vil du med næste gang?

Vi glæder os til at gentage arrangementet i det sene forår i Aarhus. Nærmere info om tid og sted følger, og vil du gerne modtage en invitation, er du meget velkommen til sende en mail til birgitte.moehl@karnovgroup.com og birgitte.strange@karnovgroup.com.

Tags:

Om os

Karnov Group is Scandinavia’s largest supplier of information solutions for professionals in the areas of legal, tax, and auditing. With brands as Karnov, Norstedts Juridik, VJS, Notisum, Change Board Member, and Forlaget Andersen, Karnov Group delivers knowledge and insights, enabling more than 40.000 users to make better decisions, faster – every day.With offices in Copenhagen, Stockholm, and Malmø, Karnov Group employs 230 people. Karnov Group is owned by Five Arrows Principal Investments, part of Rothschild Group.