Kingston Technology lancerer særudgaver af Na`Vi mærkevarer, skabt specielt til de ægte fans af Na`Vi og eSports

(2013-08-13) -- Kingston Technology Europe Co LLP, et datterselskab af Kingston Technology Company Inc., den uafhængige verdensførende indenfor hukommelsesprodukter, annoncerede i dag en serie af Na `Vi mærkevarer, udviklet i samarbejde med Natus Vincere, eSports-klubben med flere verdensmesterskaber.

Det lange og produktivt partnerskab mellem Kingston og Na `Vi har medvirket til at skabe en serie af stærke og stilfulde mærkevarer. Efter at have vundet syv verdensmesterskaber og over 2,5 millioner dollars i præmiepenge, ved de professionelle spillere på Natus Vincere holdet, i modsætning til alle andre, hvilke tekniske ressourcer, der kræves for at blive en mester.

Na`Vi mærkevarerne i særudgave er primært rettet mod gamere og entusiaster, der kræver høj ydelse og pålidelighed, samt alle fans af Na`Vi og eSports, der vil eje dette unikke produkt for at vise deres støtte. Kollektionen af Na`Vi særudgaver omfatter SSD-drev baseret på den højtydende og prisvindende HyperX 3K model, der fås med en kapacitet på 120 GB eller 240 GB, samt HyperX Genesis hukommelsesmodulsæt af højeste kvalitet.

"Tilliden til Kingston Company som en pålidelig partner og producent af produkter af høj kvalitet dannede grundlag for særudgaven af Na`Vi mærkevareserien. Vi er ekstremt glade for, at vi sammen kan skabe produkter,

som vi er stolte af, og kan anbefale til vores fans over hele verden,” sagde Alexander Kochanowski, administrerende direktør for eSports-klubben Natus Vincere.

"Na`Vi's succes på eSports-scene er ubestridelig, såvel som deres troværdighed i gaming-industrien. De ved, hvad der kræves for at vinde, og vi ved, hvordan man skaber højtydende hukommelse," siger Krystian Jaroszynski, europæisk produktmarketingschef, HyperX og Server, Kingston. "Frugten af ​​dette samarbejde er det begrænsede oplag af Na`Vi-produkter, der har alle de afgørende funktioner til professionelle gamere."

Specifikationer for HyperX 3K SSD - Na`Vi-udgave• Form factor 2.5"

• Controller SandForce ® SF-2281
• Interface SATA 3.0 (6Gb/s), SATA 2.0 (3Gb/s)
• Capacities4
  120 GB, 240 GB
• Sequential reads5
SATA 3.0
120 GB/240 GB, 555 MB/s
• Sequential writes5
SATA 3.0
120 GB/240 GB - 510 MB/s
• The average speed of random read/write data blocks to 4 KB6
  120 GB-20000/60000 IOPS
  240GB - 40000/57000 IOPS
• Maximum speed of random read/write data blocks to 4 KB6
120GB - 85000/73000 IOPS
240GB - 86000/60000 IOPS
• Rating PCMARK ® Vantage HDD Suite
120 GB / 240 GB: 60,000
• Support for technologies SMART, TRIM and Garbage Collection (Garbage Collection)
• Power Consumption 0,455 watts (typical) when idle / 1.58 W (typical) when reading / 2.11 W (typical) when recording
• Dimensions 69.85 mm x 100 mm x 9,5 mm
• Weight 97g
• Operating temperature: 0 ° C to 70 ° C
• Storage Temperature: -40 ° C to 85 ° C
• Shock resistance: 1500G
• Permissible vibration at work: 2.17 G
• Operating vibration of non-operating: 20G
• Mean time between failures (MTBF): 1 million hours
• The total number of bytes written (TBW):
120 GB 96 TB
240 GB: 192 TB

Testsystem: bundkort ASRock P67, processor Intel Core i7 2600K, 3,4 GHz, 8 GB systemhukommelse, grafikkort NVIDIA GTX 460. Solid State-drevet er testet som en ekstra lagringsenhed, og viser resultaterne for standardkonfiguration.

Dette solid state-drev er designet til brug i desktopcomputere og bærbare computere. Det er ikke beregnet til brug i server-miljøer.
4 - Bemærk. En del af denne mængde af flash-hukommelse anvendes til formatering og andre funktioner og er ikke tilgængelig for datalagring. Som et resultat heraf, er den faktiske kapacitet til datalagring mindre end angivet. For mere information, gå til Kingstons Flashhukommelse, beliggende på kingston.com/flash_memory_guide.
5- Resultater fra standardkonfigurationen, målt ved hjælp af softwaren ATTODiskBenchmark 2.41. Hastigheden kan variere afhængigt af hardware og software, samt brugsmønstre.
6- Resultater fra standardkonfigurationen, målt ved hjælp af softwaren IOMeter08.

HyperX 3K SSD - Na'Vi Edition
Part Number Capacity and Features
SH103S3/120G-NV HyperX 3K 120GB- Na'Vi Edition
SH103S3/240G-NV HyperX 3K 240GB - Na'Vi Edition

Specifications of memory kits HyperX Genesis - Na'Vi Edition:

• Kits: 8 GB (2*4GB), 16GB (2*8GB)

• Memory Type: DDR3

• Operating Frequency: 1600 MHz

• Voltage: 1.5 V

• Memory Timings: 9-9-9

• Maximum input power (in normal mode)*: 2.4 W (for a kit of 8 GB), 2.46 watts (for a kit of 16 GB)

*Power will vary depending on the SDRAM used.

HyperX Genesis - Na'Vi Edition
Part Number Capacity and Features
KHX16C9C2K2/8 8 GB (2x4   GB), 1600 MHz , CL9DDR3 (2 modules kit), yellow
KHX16C9C2K2/16 16 GB (2x8 GB), 1600 MHz , CL9DDR3 (2 modules kit), yellow

Michael Lysholt Nielsen
Kingston Technology
mnielsen@kingston.eu

Kingston can be found on:

About Kingston Digital, Inc.

Kingston Digital. (“KDI”) is the Flash memory affiliate of Kingston Technology Company, Inc., the world’s largest independent manufacturer of memory products. Established in 2008, KDI is headquartered in Fountain Valley, California, USA. For more information, please call 44 (0)1932 738888 or visit www.kingston.com

Om eSports-klubben Natus Vincere

Natus Vincere eller Na `Vi (latinsk: Født til at vinde) er en multi-gaming eSports-klub. I 2010 vandt holdets Counter-Strike 1.6-opstilling tre store turneringer på ét år for første gang i historien - Intel Extreme Masters, Electronic Sports World Cup og World Cyber ​​Games. I sommeren 2011 var holdets DotA-opstilling de bedste til DotA 2-turneringen - The International, og vandt $1 million for første placering. I løbet af de seneste 2 år, har Na `Vi besøgt mere end 52 turneringer i 25 lande på tre kontinenter. Officiel side - www.navi-gaming.com.

Citater

Tilliden til Kingston Company som en pålidelig partner og producent af produkter af høj kvalitet dannede grundlag for særudgaven af Na`Vi mærkevareserien. Vi er ekstremt glade for, at vi sammen kan skabe produkter, som vi er stolte af, og kan anbefale til vores fans over hele verden