ePocket Solutions starter med ny release af den mobile service-software „ePocket Handyman“

Report this content

Det norske firma ePocket Solutions markedsfører nu den nye release „ePocket Handyman 7“ den mobile standardsoftware for serviceteknikere. Denne version fokuserer på en helt nyudviklet brugerflade, større brugervenlighed, en hurtigere ydeevne samt en række nyttige funktioner.

Den mobile servicesoftware „ePocket Handyman 7“ svarer med de mange innovationer til de særlige krav som moderne serviceorganisationer stiller. Det er den mest omfattende omstrukturering af softwaren siden starten i halvfemserne, som åbner Handyman også for nye plattformer. Softwaren er bygget hovedsagelig på øget brugervenlighed og at arbejdet gennemføres mere effektivt. Både teknikerne i felten, der arbejder hos kunden med deres PDA’er og smartphones, og medarbejderne, som koordinerer feltservicen fra kontoret, drager fordel af de nye funktioner og forbedringer.

En helt ny brugerflade er et af standardsoftwarens højdepunkter. Denne bruges nu af mere end 20.000 teknikere i hele Europa. Større knapper og et forbedret tastatur med større bogstaver øger komforten i føringen gennem programmet. Det er knap nok nødvendigt at bruge pennen, og dette gør håndteringen meget lettere. Det er desuden en stor fordel, at softwarens features er funktionsbaseret på workflow og dermed er der brug for færre klik per funktion end før.

„En software, der er sjovt at bruge“

„Mange innovationer og arbejdslettelser kommer fra vores flerårige kunder, som vi takker meget for deres forslag; vi har samlet deres erfaringer og forslag fra praksis og har omsat og gennemført ideerne konsekvent i den nye version “, siger Jarl Spandow, administrerende direktør for ePocket Solutions. „Softwaren er struktureret på en helt ny måde og programmeret i detaljer. Det var vores mål, at udvikle den nye handyman 7 release sådan, at den har nyttige funktioner og muliggør et effektiv arbejde, men også er sjov at bruge.“

En anden nyhed er den eksakte timer med „Start- og Stop“-knapper, som dokumenterer alle arbejdstrin og alle afbrydelser. ePocket Handyman 7 tilbyder en optimeret mappe-liste, med en hurtigere og mere avanceret søgning i systemet og meget let adgang til synkronisering. Takket være disse funktioner kan data opdateres, information og billeder sendes direkte fra feltet til kontoret. Ligeledes sætter kunderne pris på offline muligheden: Serviceteknikere kan også arbejde med Handyman uden forbindelse til virksomheden via UMTS/GPS, det er en speciel og nødvendig betingelse i områder uden forbindelse til et mobil netværk eller i en kritisk miljø uden online tilladelse. Synkroniseringer bliver automatisk kørt i baggrunden, uafhængig af om en ordre er afsluttet eller stadig er aktiveret. Således automatiseres de enkelte arbejdstrin og det sparer tid, da disse ikke skal gennemføres manuelt som før.

---------

Om produktet ePocket Handyman:

Med ePocket Handyman kan alle serviceprocesser organiseres og afvikles. Det omfatter både forudsigelig aktiviteter som installations- og vedligeholdelses- management, men også ikke forudsigelig aktiviteter som fejlhåndtering. Gennem en enkel tilslutning til ERP-systemerne kan alle ordre-relevante data udveksles bidirektional, det vil sige at data udveksles begge i retninger og systemer. De indeholder oplysninger om tidspunkt og materialeanvendelse, administration af tjenestekontrakter og -ydelser, registrering af aktiviteter, der udføres ved hjælp checklister, der kan konfigureres individuelt, samt registreringen af underskrifter fra teknikere og kunder.

Om ePocket Solutions AS:

ePocket Solutions er med over 20.000 solgte ePocket Handyman-licencer markedets førende udbyder af mobil standardsoftware for serviceorganisationer i Europa. Den mobile softwareløsning „ePocket Handyman“ anvendes af meget store og store serviceorganisationer, men egner sig også til  små og mellemstore virksomheder. ePocket Handyman er hidtil blevet integreret i mere end 35 Business-systemer med godt resultat, og har standard-interfaces til blandt andet SAP Business One, SAP ERP og CRM, Microsoft Dynamics Navision og Axapta. ePocket er Microsoft Certified ISV-Partner, ePocket Handyman-løsningen er Windows Mobile certificeret. Virksom­heden har mere end 1.300 kunder inden for maskinindustrien og anlægsteknologien, vindindustrien, el-teknik, facilitets management, telekommunikation, IT-branchen og forsyningsselskaber. Selskabets kunder omfatter store virksomheder som for eksempel ThyssenKrupp Elevator, Dorma, G4S og Dalkia, og en række små og mellemstore virksomheder inden for håndværkssektoren.

Yderlige informationer: www.ePocketHandyman.com

ePocket Solutions AS