50 års jubilæum i Alka

67-årige Jørgen Knudsen fejrer 50-års jubilæum hos Alka Forsikring

Jørgen Knudsen, afdelingschef, har 50 års jubilæum hos Alka Forsikring. Den nu 67-årige Jørgen Knudsen blev som 17-årig, efter Realeksamen, ansat som elev i Nordlyset. Her blev han Afdelingsleder og Forsikringsteknisk ansvarlig for privat forsikringer, og han nåede at fejre 25 års jubilæum i Nordlyset. Da Alka i 1992 købte Nordlyset, blev Jørgen Knudsen hurtigt en højt værdsat medarbejder hos Alka, hvor han blev forsikringsteknisk ansvarlig for autoporteføljen. Særlig hans viden og interesse for autoforsikringer har Alka haft stor glæde af. Han har i tidens løb introduceret flere nye bilforsikringer, altid med en god kombination af relevante dækninger for kunden, lønsomhed for Alka og til konkurrencedygtigt priser.

Trafiksikkerhed har i gennem mange år været Jørgens hjertebarn, og han var bl.a. med til at etablere efteruddannelseskurset Respekt for Fart, som har gavnet mere end 15.000 unge bilister.

Jørgen Knudsen er meget afholdt af sine kolleger og kendt som en god formidler, som altid er interesseret i en faglig diskussion.

Privat bor han med sin kone Vera i Ålsgårde, hvorfra han pendler til Alka i Høje Tåstrup. Fritiden bruges til rejser med hustruen og til at lytte til heavy rock, som har hans store interesse.

Receptionen afholdes den 31. august kl. 14.00 – 16.00 i Alkahuset, Engelholm Allé 1 i Høje Taastrup.

For mere information kontakt:

Lise Agerley, Kommunikationschef i Alka

Telefon: 43 58 59 11 / mobil: 40 21 01 77