Ny hjemmeside for chokolade, kaffe, snacks og andre fødevarer

Til redaktionen Ny hjemmeside for chokolade, kaffe, snacks og andre fødevarer Vi relancerer nu www.kraftfoodsnordic.com og opfordrer alle med interesse for fødevarebranchen at besøge den nye hjemmeside. Vi tilbyder bl.a: - information om virksomheden og vore mærkevarer - pressemeddelelser/pressekontakter - mulighed for frit at abonnere på nyheder - bibliotek med baggrundsstof om chokolade, kaffe og andre fødevarer - billedearkiv - investorinformation Du som har abonneret på nyheder tidligere og ønsker at fortsætte; venligst registrer din e-mailadresse på ny under Presse/Jeg vil abonnere på nyheder (nederst på siden). For spørgsmål i forbindelse med www.kraftfoodsnordic.com venligst kontakt Jesper Dalgaard Fallesen, tlf. 43 23 93 23 jdfallesen@krafteurope.com Pressekontakt i Kraft Foods Danmark er Dorte Jakobsen, tlf: 43239313 eller 4079623 djakobsen@krafteurope.com Baggrund Kraft Foods Internationalt er Kraft Foods verdens næst største fødevarevirksomhed. I Norden har koncernen ca. 3.000 ansatte, en omsætning på 7 milliarder kroner og er ledende indenfor kategorierne chokolade, snacks, kaffe og enkelte andre fødevarer. Kendte mærkevarer er bl.a. Freia, Marabou, Daim, Japp, Twist, Kraft, Philadelphia, Gevalia, O'boy, Maarud og Estrella. ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/24/20020924BIT00410/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/09/24/20020924BIT00410/wkr0002.pdf

Om os

Om Mondelēz International i EuropaMed 26.000 medarbejdere i 17 lande er Mondelēz International i Europa førende i de fem kategorier: Chokolade, biscuits, kaffe, ost, tyggegummi og slik. Produktporteføljen inkluderer varemærker som Cadbury, Côte d’Or, Milka, Toblerone, Carte Noire, Kenco, Jacobs, Tassimo, belVita, LU, Oreo, Trident, Halls og Philadelphia. Om Mondelēz InternationalMondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) er verdensførende inden for produktionen af chokolade, biscuits, tyggegummi, slik, kaffe og pulverdrikke. Selskabet er sammensat af snack- og maddivisionen af det tidligere Kraft Foods Inc. efter selskabet udfusionerede sin nordamerikanske fødevarevirksomhed i oktober 2012. Mondelēz Internationals produktportefølje består af milliardomsættende varemærker som Cadbury og Milka chokolade, Jacobs kaffe, LU, Nabisco og Oreo småkager, Tang pulverdrikke og Trident tyggegummi. Mondelēz International har en årlig omsætning på cirka $36 milliarder og opererer i mere end 100 lande. For mer information, se www.kraftfoods.dk

Abboner