Netto giver pengene retur, hvis grillbøffen er sej

Netto har optimeret kvaliteten af kødet i samtlige butikker – lige til grillsæsonen – og tilbyder tilfredshedsgaranti.

Hvis du ikke har opdaget det, så har din lokale Netto nu fået en helt ny kødafdeling med to nye sortimenter – og personalet lover ’mørhedsgaranti’.

”Vi må erkende, at nogle af vores kunder ikke altid har haft den bedste opfattelse af vores kød. Det råder vi bod på nu. V i har gennemgået hele sortimentet for at sikre, at vi har præcist det udvalg, som vores kunder forventer - og lidt til. Så h vis en kunde er utilfreds med kødet, får vedkommende pengene igen,” udtaler Martin Hasgard Olesen, marketingchef i Netto.

Kvalitetskød til hverdag

Den nye kødafdeling i Netto består af to nye sortimenter – hvor den ene er en udvidet og forbedret udgave af basissortimentet.

”I rigtig mange familier er kødet hovedingrediens i aftensmaden – derfor skal vores kunder kunne finde det bedste kød i Netto. Vi har ryddet op i vores udvalg og føjet nye varer til vores basissortiment, og vi har gjort det nemmere for kunden at navigere i kød-disken. Alle Netto-butikker har fået ekstra plads til kød og nye kølediske, og etiketterne er blevet skiftet, så man nemmere kan finde det kød, man søger. I basissortimentet får man en rigtig god kødkvalitet og et stort udvalg, når der skal kød på middagsbordet til hverdag,” lover Martin.

Kød til feinschmeckere

Udover butikkens basissortiment kan kunderne også sætte tænderne i en premium-serie, hvor kvaliteten er ekstra høj, så den også falder i feinschmeckernes smag. Den er døbt Primeur.

Vi vil tilbyde vores kunder det allerbedste fra hele verden til priser, hvor alle kan være med. Derfor har vi lavet Primeur-serien til, når det skal være ekstra lækkert. Serien er lidt dyrere, men så har vores dygtigste kød-opkøbere også rejst verden rundt for at finde lige præcis det kød, som har den bedste smag og struktur,” fortæller Martin fra Netto.

FOR YDERLIGERE INFORMATION KONTAKT:

Martin Hasgard Olesen
Marketingchef