Opgør med komplicerede bilforsikringer

Lettere at vælge bilforsikring

Nu er det slut med komplicerede og uigennemsigtige bilforsikringer. Alka Forsikring lancerer en ny bilforsikring, der gør det nemmere og mere overskueligt at sammenligne priser og tegne forsikring.

Med jævne mellemrum kritiserer forbrugerne forsikringsselsskaberne for at have alt for uigennemskuelige forsikringer, og at det er svært at danne sig et overblik over, hvordan man sikrer den bedste pris i forhold til dækningen. Det gør Alka nu noget ved med en ny bilforsikring, der gør det enkelt og overskueligt at forsikre bilen.

”Vi er glade for, at vi nu kan tilbyde en mere enkel bilforsikring, for vi ved, at mange synes, at det er en jungle at navigere rundt på forsikringsmarkedet. Målet med vores nye bilforsikring er både at gøre prisen mere gennemskuelig og gøre selve det at tegne forsikringen mere enkel”, udtaler Lise Agerley, kommunikationschef i Alka.

Det tager kun 2 minutter
Hvor man tidligere skulle igennem en byge af spørgsmål for at få en pris på bilforsikringen, kan man nu nøjes med blot fem spørgsmål.

”Det er svært at sammenligne priserne mellem selskaberne, når du kan opnå forskellige rabatter ved at samle forsikringerne ét sted. Vi ønsker at holde det helt enkelt og give kunderne den bedste pris. Det er grundstenen i vores forretning, og vores nye bilforsikring understøtter det”, udtaler Lise Agerley.

Se dig for!
Når du er på udkig efter en bilforsikring, så gør dig selv den tjeneste at undersøge de forskellige forsikringsselskabers priser for at finde den billigste, lyder rådet fra Alka.

”Generelt oplever vi, at mobiliteten ikke er så stor blandt kunderne. Ofte handler det om, at det kan være svært at gennemskue, hvor det reelt er billigst, og det er det, vi vil afhjælpe med vores nye bilforsikring”, slutter Lise Agerley.

Alka fjernede allerede alle gebyr for et par år siden i jagten på at gøre forsikringer og priser enkle at overskue.

For mere information kontakt:

Lise Agerley, Kommunikationschef i Alka

Telefon: 43 58 59 11 / mobil: 40 21 01 77