Bedre kunderådgivning på forpladsen:

Q8 tilbyder nu gratis bilservice

Den første torsdag i hver måned kan man nu køre forbi en af Q8’s 103 stationer og få uforpligtende råd og hjælp til bilen. Her vil en til to servicehjælpere stå klar på forpladsen til at skifte viskerblade, tjekke dæktryk og fylde motorolie, sprinklervæske og kølervæske på bilen. Q8’s ’Servicehjælp’ koster ikke noget. Man betaler kun for de produkter, man ønsker at få påfyldt eller skiftet.

Som noget helt nyt er Q8’s medarbejdere nu klar med gratis servicehjælp til alle bilister. Den første torsdag i hver måned tilbyder Q8, som den eneste kæde af servicestationer i Danmark, at bilister kan få plejet bilen på forpladsen.

”Kommer du forbi os den første torsdag i måneden, vil vi stå parat til at tjekke din bils dæktryk, skifte vinduesviskere og påfylde sprinklervæske, motorolie og kølervæske. Vi er også klar med vejledning om bilpleje, så din bil altid er godt rustet til sæsonens vejr og kan holde længere,” fortæller Gert Jørgensen fra Q8.

Medarbejderne står på forpladsen fra kl. 15 til kl. 18, og det er gratis at få hjælp af dem. Man betaler kun for de produkter, bilen skal have påfyldt eller skiftet.

”Det er helt gratis at få tjekket din bil og få gode råd af os. Hvis bilen så trænger til nye viskerblade eller har brug for motorolie eller sprinklervæske, kan du købe det hos os til en rigtig god pris. Men der er ingen tvang. Du kan vælge at køre igen, men vi giver dig altid en seddel med, som du kan hænge om gearstangen. Her kan du se, hvilke produkter, der passer til din bil, så du altid bruger de korrekte,” fortæller Gert Jørgensen fra Q8.

Stort behov for hjælp

Lanceringen af Q8’s ’Servicehjælp’ er en naturlig forlængelse af udvidelsen af sortimentet af bilplejeprodukter på kædens stationer.

”Vi har tredoblet sortimentet af biltilbehør og bilplejeprodukter på størstedelen af vores stationer, og vi vil gerne give bilisterne en ekstra service omkring produkterne, som de har efterspurgt,” fortæller Gert Jørgensen fra Q8.

Hos Q8 er der store forventninger til ’Servicehjælp’.

”Vi vil gerne give vores kunder den hjælp, de har efterspurgt, men som de i mange år ikke har været vant til på landets servicestationer. Vi er glade for, at vi nu får tid til at hjælpe vores kunder. Der er nemlig mange, der bare vil have en bil, der fungerer, og som ikke ønsker at bruge alt for meget tid på den. En del af den hjælp kan vi nu tilbyde vores kunder,” fortæller Gert Jørgensen fra Q8.

For nærmere oplysninger:

Kommunikationschef Marie Sheye Lund