Frosne delikatesser på frost

Debatten i Danmark går ofte på madkvalitet. Samtidig ved vi alle, at vaner spiller en stor rolle, og at vi travle forbrugere gerne vil have en håndsrækning for at sikre varieret middagsmad samt  muligheden for at få nok grøntsager på denne årstid. Og det skal være nemt og hurtigt. Derfor introducerer Findus fire nye grønsagsblandinger under navnet GREEN DELI. De frosne retter er færdige på 4-5 minutter og kan bruges som tilbehør eller som en hel ret.

Green Deli Indian Curry

Grøntsagsret eller tilbehør

En dejlig kvalitetsret med blomkål, kikærter, linser, spinat, bønner og spændende krydderier. En international inspiration, som giver et pift af det indiske køkken. Du kan bruge den som en ret i sig selv. Med 400 gram er det en god ret for én person, eller den kan bruges som tilbehør for 2-3 personer.

På posen er der forslag til, hvordan du kan bruge Indian Curry med blomkål og kikærter. Husk at varme Green Deli til sidst. For at bevare den friske og sprøde struktur må retten nemlig  ikke varmes for længe. Ligesom et blødkogt æg skal have præcis den tid, det skal have – og ikke mere - ligesådan med Green Deli, som kun skal tilberedes i 3-4 minutter.

Se på emballagen og følg opvarmningsanvisningerne

Indian Curry er en af fire varianter. For mere information se www.findus.dk