Grønne delikatesser på frost

Debatten i Danmark går ofte på madkvalitet. Samtidig ved vi alle, at vaner spiller en stor rolle, og at vi travle forbrugere gerne vil have en håndsrækning for at sikre varieret middagsmad samt  muligheden for at få nok grøntsager på denne årstid. Og det skal være nemt og hurtigt. Derfor introducerer Findus fire nye grønsagsblandinger under navnet GREEN DELI. De frosne retter er færdige på 4-5 minutter og kan bruges som tilbehør eller som en hel ret.

(nedenstående er tænkt som billedtekst til billede).

reen Deli French Ratatouille

Grøntsagsret eller tilbehør

Holder du af Ratatouille, men skal kun tilberede mad til to personer, så er her en god genvej, hvor alle ingredienserne er færdige, og maden er klar på 4-5 minutter. French Ratatouille er en frisk og sprød version med cherry tomater, peberfrugt, løg, squash, auberginer og hele pibetøjet. Tag retten direkte ud af fryseren og med dens 400 gram, så det er et perfekt tilbehør til to personer. Per portion er der kun 180 kcal, så det er også en god idé, hvis tilbehøret skal være let.

På posen er der forslag til, hvordan du kan bruge French Ratatouille. Husk at varme Green Deli til sidst. For at bevare den friske og sprøde struktur må retten nemlig  ikke varmes for længe. Ligesom et blødkogt æg skal have præcis den tid, det skal have – og ikke mere - ligesådan med Green Deli, som kun skal tilberedes i 4-5 minutter.

Se på emballagen og følg opvarmningsanvisningerne.

French Ratatouille er en af fire varianter. For mere information se www.findus.dk

For yderligere information om de tre andre Green Deli-varianter, samt billeder, kontakt venligst

Emilie Selin, Kreab Gavin Anderson, tlf.

Katrine Steen, Kreab Gavin Anderson, tlf. 28451133

Findus Danmark A/S er en fødevarevirksomhed med et bredt produktsortiment inden for dybfrossen mad. Produkterne sælges både i dagligvarebutikker og til storhusholdninger, såsom restauranter, caféer, kantiner, institutioner mv. Sortimentet til dagligvarehandlen indeholder udover de ny-lancerede supper også dybfrosne middagsretter og - grøntsager, mens sortimentet til storhusholdninger er noget bredere og omfatter fisk, fjerkræ, kød, grøntsager, kager og brød, saucer, puréer mv.