Grønne delikatesser på frost

Debatten i Danmark går ofte på madkvalitet. Samtidig ved vi alle, at vaner spiller en stor rolle, og at vi travle forbrugere gerne vil have en håndsrækning for at sikre varieret middagsmad samt  muligheden for at få nok grøntsager på denne årstid. Og det skal være nemt og hurtigt. Derfor introducerer Findus fire nye grønsagsblandinger under navnet GREEN DELI. De frosne retter er færdige på 4-5 minutter og kan bruges som tilbehør eller som en hel ret.

(Teksten er tænkt som billedtekst)

Green Deli Greek Warm Salad

Grøntsagsret eller tilbehør

Det er næsten som at være i Grækenland med denne græsk inspirerede ret, direkte fra fryseren. Den indeholder bl.a. tomater, rødløg, spinat, slikærter, salatost og sorte oliven. En dejlig variation i dagligdagen, når tilbehøret skal være friskt og sprødt og give et strejf at sydens sol. Retten er på 400 gram, så der er nok til to, når det er tilbehør.

På posen er der forslag til, hvordan du kan bruge Greek Warm Salad. Husk at varme Green Deli til sidst. For at bevare den friske og sprøde struktur må retten nemlig  ikke varmes for længe. Ligesom et blødkogt æg skal have præcis den tid, det skal have – og ikke mere - ligesådan med Green Deli, som kun skal tilberedes i 4-5 minutter.

Se på emballagen og følg opvarmningsanvisningerne.

Greek warm salad er en af fire varianter. For mere information se www.findus.dk

For yderligere information eller flere billeder, kontakt venligst

Emilie Selin, Kreab Gavin Anderson, tlf. 26114104