Grønne delikatesser på frost

Debatten i Danmark går ofte på madkvalitet. Samtidig ved vi alle, at vaner spiller en stor rolle, og at vi travle forbrugere gerne vil have en håndsrækning for at sikre varieret middagsmad samt  muligheden for at få nok grøntsager på denne årstid. Og det skal være nemt og hurtigt. Derfor introducerer Findus fire nye grønsagsblandinger under navnet GREEN DELI. De frosne retter er færdige på 4-5 minutter og kan bruges som tilbehør eller som en hel ret.

(Nedenstående er tænkt som billedtekst)

Green Deli Italian Pesto

Grøntsagsret eller tilbehør

Green Deli er betegnelse på topkvalitet. Her får du 400 gram sprød og frisk grønsagsret med broccoli, slikærter, ærter, haricot vert, tomater mv.

Retten kan både spises som tilbehør, eller som en ret i sig selv. Green Deli et kvalitetsprodukt, som I vil komme til at holde af.

På posen er der inspiration til , hvordan du kan bruge Italian Pesto. Hvis du vil bruge det som tilbehør, så skal det varmes til sidst. For at bevare den friske og sprøde struktur må Green Deli nemlig  ikke varmes for længe. Ligesom et blødkogt æg skal have præcis den tid, det skal have – og ikke mere - ligesådan med Green Deli, som kun skal tilberedes i 4-5 minutter.

Se på emballagen og følg opvarmningsanvisningerne.

Italien Pesto er en af fire varianter. For mere information se www.findus.dk

For yderligere information eller billedmateriale, venligst kontakt

Emilie Selin, Kreab Gavin Anderson, 26114104