Sunset Boulevard går online i samarbejde med Danske Bank

Med en ny hjemmeside giver den danske fastfoodkæde Sunset Boulevard nu gæsterne mulighed for at bestille mad online og betale med Danske Banks MobilePay. Initiativet, som er det første af sin slags i branchen, skal gøre det lettere og hurtigere for gæsterne at få en god madoplevelse hos Sunset Boulevard.

Efterhånden køber vi alt på nettet – tøj, musik og dagligvarer– og nu er turen så kommet til fastfood, hvor Sunset Boulevard, som de første i branchen, lancerer onlinesalg.

" Vi vil gerne gøre det lettere for vores gæster at købe mad hos os. Derfor lancerer vi nu ny hjemmeside til onlinebestilling, så gæsterne kan afhente deres frisklavede mad i restauranten på et aftalt tidspunkt. På den måde skærer vi noget af ventetiden fra, hvilket både er til gavn for gæsterne og os,” siger Jens Broch, marketingdirektør hos Sunset Boulevard.

Betal med mobilen

Ny rapport fra udbyderen af betalingsløsninger, DIBS, viser, at næsten 60 procent af danskerne i dag handler via mobilen. Derfor har Sunset Boulevard indledt et samarbejde med Danske Bank om at bruge MobilePay, der understøtter hjemmesiden med mobilbetaling.

”Vi er rigtig glade for samarbejdet med Danske Bank om at bruge MobilePay, som 1,7 mio. danskere i dag bruger. På den måde bliver det let og hurtigt for vores gæster at betale, når de bestiller enten via computeren eller mobilen,” fortæller Jens Broch fra Sunset Boulevard. Han nævner dog, at gæsterne endnu ikke kan betale med mobilen fysisk i restauranten.

Sunset Boulevard først i fastfoodbranchen

Hos Danske Bank ser man frem til, at MobilePay som betalingsform nu også breder sig til fastfoodbranchen, hvor Sunset Boulevard er den første samarbejdspartner. Mark Wraa-Hansen, chef for Danske Banks MobilePay, oplyser, at det i dag er muligt at bruge MobilePay i udvalgte netbutikker og glæder sig over, at Sunset Boulevard nu også er koblet på:

”Mange har efterhånden altid mobilen lige ved hånden og foretrækker at betale med den – også når der handles på nettet. Derfor er samarbejdet med Sunset Boulevard og deres nye onlinesalg af fastfood et utroligt spændende initiativ.”

Sunset Boulevards nye hjemmeside og Danske Banks MobilePay kan allerede nu bruges til bestilling og betaling i Sunset Boulevards restauranter landet over.

Sådan gør du

Du kan både bestille din mad fra Sunset Boulevard via computer og mobil.

1. Gå ind på sunset-boulevard.dk

2. Vælg restaurant og afhentningstidspunkt

3. Sammensæt din menu i ro og mag

4. Vælg en onlinebetalingsform fx MobilePay, indtast telefonnummer, hvorefter du modtager en betalingsanmodning på mobilen

5. Hent din mad i restauranten uden at stå i kø eller betale ved kassen – hurtigt og nemt

For yderligere information kontakt venligst

Jens Broch, marketingdirektør hos Sunset Boulevard.

E-mail: jens@sunset-boulevard.dk