Sunset Boulevard vinder pris for banebrydende website

Sunset Boulevard har netop modtaget en pris for deres nye digitale platform, der gør det nemt for gæsterne at bestille mad online og springe køen over i restauranten. Den danske fastfoodkædes banebrydende koncept er blevet taget godt i mod af danskerne og har omgående øget salget.

Ved årets Danish Drupal Award rendte Sunset Boulevard med prisen for bedste kommercielle site for fastfoodkædens nye digitale platform til onlinesalg. Prisen uddeles af leverandørforeningen Drupal til virksomheder, der har udviklet en gennemtænkt og engageret digital løsning, som afspejler kundernes behov.

”Sunset Boulevard har næsten fordoblet trafikken på de første tre måneder, og omsætningen i online takeaway har allerede matchet investeringen i løsningen. Salget stiger uge for uge, og online bestiller gæsterne typisk det dobbelte af en gennemsnitligt bestilling,” lyder det fra Drupal i vurderingen af Sunset Boulevards nye digitale platform.

Fokus på frisklavet fastfood

Sunset Boulevard arbejder hele tiden på at forbedre servicen og gøre det lettere for deres gæster at få en god madoplevelse. Danskerne har taget rigtigt godt imod det nye website til onlinebestilling, hvilket vækker stor glæde hos Sunset Boulevard.

”Vi er rigtig glade for denne anerkendelse. Det er gået over al forventning. Med den nye onlinebestilling kan gæsterne afhente deres frisklavede mad i restauranten til et aftalt tidspunkt. På den måde skærer vi noget af ventetiden fra, hvilket både er til gavn for gæsterne og os,” siger Jens Broch, Salg og Marketing Direktør hos Sunset Boulevard.

For at gøre det så let og hurtigt som muligt at få en god madoplevelse hos Sunset Boulevard har restaurantkæden i øvrigt indledt et samarbejde med Danske Banks MobilePay, som understøtter hjemmesiden med onlinebetaling.

Sunset Boulevards nye website og Danske Banks MobilePay kan bruges til bestilling og betaling hos alle 45 restauranter over hele landet. Se mere på sunset-boulevard.dk .

• Konverteringsrate for besøgende i købsflowet: +15%.

• +100.000 unikke besøgende i 2015.

• Over halvdelen af trafikken kommer fra mobile enheder.

For yderligere information kontakt venligst

Jens Broch, Salg og Marketing Direktør, Sunset Boulevard.

E-mail: jens@sunset-boulevard.dk