Ny CEO for KYOCERA Document Solutions Danmark A/S

Ny adm. dir. for KYOCERA Document Solutions Danmark A/S er Toshihiro Saga. Med en lang og bred erfaring fra både KYOCERA og branchen er Toshihiro Saga en særdeles vigtig ressource, nu hvor satsningen på det danske marked tager fart.

– Min vigtigste opgave er at skabe en virksomhed, som tilbyder glimrende service til kunderne, og bidrage til at de ansatte er motiverede i deres arbejde, siger Toshihiro Saga.

Toshihiro Saga har arbejdet hos KYOCERA siden 1987 og kom til Norden i 2011 som adm. dir. for KYOCERA Document Solutions Nordic AB (Sweden). En vigtig målsætning for KYOCERA Document Solutions Danmark A/S er at skabe en forretningsmodel, som kan stimulere til flere samarbejder og flere fælles mål med andre partnere i Danmark.

En vigtig opgave for Toshihiro Saga bliver at nå ud på det danske marked med KYOCERAs kvaliteter, når det gælder produkternes lange levetid, lave totalomkostninger og minimale miljøbelastning.

Toshihiro Saga ser et stort potentiale i det danske marked:

– Lige nu er vi ikke så store i Danmark, så vi har gode muligheder for at vokse her. Efter min mening kan vi vokse på samme måde, som vi har gjort det på det svenske marked, hvor omsætningen blev tredoblet i første halvår 2011-2012.

Yderligere information:
Søren Braun – Sales Manager
Titel: Sales Manager
E-mail: soren.braun@ddk.kyocera.com

www.kyocera.dk

KYOCERA Document Solutions Danmark A/S har hovedkontor i Glostrup. I virksomhedens sortiment indgår printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere, der løser avancerede og miljøtilpassede dokumenthåndterings-løsninger til kontorer i alle størrelser.

KYOCERA Document Solutions er en af verdens førende virksomheder inden for dokumenthåndteringsløsninger til kontorer. KYOCERA Document Solutions Danmark A/S er et fuldt ejet datterselskab af KYOCERA Corporation, der rangerer som nummer 604 på Forbes Magasins 2011 ”Global 2000” liste over verdens største børsnoterede selskaber.

KYOCERA Corporation er en førende producent af højteknologisk keramik, elektroniske komponenter, solceller og elektronisk kontorudstyr. KYOCERA Corporation, med hovedkontor i Kyoto i Japan, har i alt 66.000 ansatte på verdensplan og er repræsenteret i mere end 30 lande.

Om KYOCERAs teknik
KYOCERA Document Solutions' komponenter har ekstra lang levetid, hvilket giver en række fordele såsom øget driftssikkerhed, lavere driftsomkostninger, mindre miljøbelastning og længere serviceintervaller. KYOCERA får løbende alle produkter Svanemærket.