Ny Sales Manager, en vigtig brik i KYOCERAs satsning

KYOCERA Document Solutions Danmark A/S har ansat Søren Braun som ny Sales Manager. Søren er en vigtig brik i KYOCERAs satsning på det danske marked og i virksomhedens omsætningsmål, som indebærer en stigning på 20 procent om året.

Søren Braun har mange års erfaring fra branchen og forklarer, hvorfor han valgte netop KYOCERA:

– KYOCERA har som virksomhed det rigtige fokus og lægger vægt på produktudvikling og markedsføring. Og så var jeg imponeret over KYOCERAs filosofi omkring ansatte og kunder, siger Søren Braun.

Søren Braun har 20 års erfaring fra branchen, heraf ti på Ricoh som Country Manager for Danmark. Hans opgave hos KYOCERA bliver at øge omsætningen med 20 procent om året ved at have konstant fokus på at øge tilfredsheden hos virksomhedens partnere.

– Jeg ser det som en meget spændende udfordring, at være med til at videreudvikle KYOCERA Document Solutions Danmarks partnerstrategi og koncept. Vi har i dag et fantastisk partnernet fordelt over hele Danmark – som har et kæmpe potentiale til at øge salget af KYOCERA produkter. Jeg ser det som min fornemste opgave at hjælpe vore partnere med at øge deres salg og profitabilitet, hvilket jeg påtænker at gøre ved stor synlighed og udnyttelse af min mangeårige erfaring fra både partner og B2B leddet.

Søren mener, at markedet vil konsolidere sig de kommende år, og målet er, at KYOCERA Document Solutions Danmark A/S skal placere sig blandt de fem mest succesrige producenter på det danske marked.

Toshihiro Saga, General Manager for KYOCERA Document Solutions Danmark A/S, hilser Søren Braun velkommen:

– Søren Braun er en klar forstærkning i vores satsning på det danske marked, han tilfører vigtige kompetencer i vores arbejde med at øge salget, siger T. Saga.

KYOCERA Document Solutions Danmark A/S
Søren Braun

Sales Manager
E-mail: soren.braun@ddk.kyocera.com
www.kyoceradocumentsolutions.dk

KYOCERA Document Solutions Danmark A/S har hovedkontor i Glostrup. I virksomhedens sortiment indgår printere, kopimaskiner og multifunktionsprintere, der løser avancerede og miljøtilpassede dokumenthåndterings-løsninger til kontorer i alle størrelser.

KYOCERA Document Solutions er en af verdens førende virksomheder inden for dokumenthåndteringsløsninger til kontorer. KYOCERA Document Solutions Danmark A/S er et fuldt ejet datterselskab af KYOCERA Corporation, der rangerer som nummer 604 på Forbes Magasins 2011 ”Global 2000” liste over verdens største børsnoterede selskaber.

KYOCERA Corporation er en førende producent af højteknologisk keramik, elektroniske komponenter, solceller og elektronisk kontorudstyr. KYOCERA Corporation, med hovedkontor i Kyoto i Japan, har i alt 66.000 ansatte på verdensplan og er repræsenteret i mere end 30 lande.

Om KYOCERAs teknik
KYOCERA Document Solutions' komponenter har ekstra lang levetid, hvilket giver en række fordele såsom øget driftssikkerhed, lavere driftsomkostninger, mindre miljøbelastning og længere serviceintervaller. KYOCERA får løbende alle produkter Svanemærket.