Ny Klub Land & Fritid giver direkte fordele

Report this content

Land & Fritid har nu startet en helt ny kundeklub, der har til formål at give kunderne fordelagtige klubpriser og komme tættere på butikken.

– Vores kæde er jo yderst lokalt forankret, og mange af vores kunder møder vi i butikken. Men med den nye kundeklub kan kunderne online følge med i, når vi har særlige arrangementer eller tilbud, så de ikke går glip af netop det, de gerne ville have købt eller deltaget i. Så kan de time indkøbene, for klubtilbuddene gælder i butikkerne – ikke i webshoppen, siger kædedirektør Erik Dalsro Jørgensen, Land & Fritid, der er glad for, at klubben nu er blevet rullet ud og begynder at leve.

– Vi vil gerne gøre noget særligt for vores medlemmer, for det er jo en del af det at være tættere på kunden. Og så er vores koncept jo bygget sådan op, at vi møder mange af vores kunder i butikkerne, hvor rådgivning er en af vores stærke kompetencer. Det gælder stadig, så på gensyn, siger Erik Dalsro Jørgensen.

Adskillige fordele
Hvis du vil være klubmedlem, opnår du flere fordele. Det gælder:

• Klubtilbud, som er de allerbedste tilbud i tilbudsaviserne.
  • Nyhedsmail sammen med tilbudsaviserne, hvor der vil være et aktuelt emne og aktuelle tilbud. Mailen får medlemmer dagen før andre kunder.
  • Særlige tilbudsmails, der er målrettet efter dine oplyste interesser.
  • Invitation til events i din lokale butik
  • Spændende klubkonkurrencer, hvor du kan vinde præmier. Som medlem får du altid besked om konkurrencerne.

Målrettet til kunden
For at kunne oprette kunder som medlem, har vi brug for mailadresse samt information om interesser, så vi kan målrette kommunikationen og dermed undgå at ’spame’ med irrelevante mails.

Sådan bliver du medlem
Klik ind på klubsiden og udfyld din mailadresse. Herefter får du en mail, du skal bekræfte. Når du har bekræftet den, er du oprettet og ledes over på en profilside, hvor du kan oplyse om dine interesser, så du får målrettede mails. Din email er dit medlemskort.
Det er helt uforpligtende og gratis at være medlem, og du kan til enhver tid melde dig ud.

Erik Dalsro Jørgensen, kædedirektør, Land & Fritid, mobil 2049 1803.

Land & Fritid er en del af DLG-koncernen, der også har en butikskæde i Sverige (Djur & Natur) og Tyskland (Land & Freizeit).