Fakta om The Inspired Collection

pecifikationer • 30 forskellige modeller i 15 forskellige designs • Hvert design findes i to farver eller størrelser • 60% er udformet i rustfrit stål • 40% er udformet i titanium Temaer • Genfortolkning af 70’erne og 80’ernes stilarter • Store runde eller buede former til kvinder • Store former med kraftfulde udtryk til mænd Inspiration • Designs til kvinder: Hippie-tiden, de orientalske havers mystik, tropisk luksus og naivistiske engblomster • Designs til mænd: Skandinavisk arkitektur, moderne kunst og design kom-bineret med grafiske effekter som geometriske motiver, mosaikker og striber Farver • Muntre, let famlende farver, der vækker minder om 70’erne • Dæmpede toner; bleget denim, falmet brun og blød grøn • En palette af intense violette nuancer med en stærk accent af rød eller orange • Dybe violette toner blandet med mere neutrale nuancer inspireret af de tørre nordiske landskaber; okker, ler, beige og fyrretræs grøn • Alle farver er tonet for at tilpasse dem til de nordiske hudfarver Design team • Under ledelse af Stig Engelbreth Hansen, Nordisk chef for Stel & Solbriller Kan købes • Fra April 2010 hos Louis Nielsen landet over Priser • Afhængigt af modellen fra 1.495 kroner til 1.895 kroner, inklusiv enkeltstyr-keglas og med mulighed for at benytte Louis Nielsens 2for1 tilbud, hvor man får to par briller for ét par brillers pris Få mere at vide om Louis Nielsen på www.louisnielsen.dk

Tags:

Om os

Louis Nielsen A/S er en af Danmarks største optikerkæder med mere 60 butikker og 500 medarbejdere over hele landet. Virksomheden sælger årligt mere end en kvart million briller og 25 millioner kontaktlinser. Virksomheden er grundlagt i Aalborg i 1978 af optikeren Louis Nielsen, og i 2005 blev Louis Nielsen A/S en del af verdens største privatejede optikerkæde Specsavers, som har mere end 1.400 butikker i 10 lande verden over. Louis Nielsen A/S har fortsat sit danske hovedkontor i Aalborg, mens Specsavers har internationalt hovedkontor på Guernsey i Den Engelske Kanal. Louis Nielsen A/S og Specsavers har som mission at levere høj kvalitet til faste, lave priser.