Lovesearch ændrer udseende

Lovesearch ændrer udseende. Den svensk ejede kontakt- og datingsite Lovesearch, der for nylig blev lanceret i Danmark, skifter ham. Lovesearch har markedsført sig i Sverige og Norge med romantiske blomster og glansbilledengle, men i kølvandet på den nyeste ekspansion kommer nu en opstramning af udseendet til et mere moderne look. "Vi synes det er cool med et nyt look, og så vil vi gerne ramme et bredere publikum. Siten skal jo helst falde i både mænds og kvinders smag", siger en af grundlæggerne, pop- og TV kendissen Dominika Perczynski. Og når nu siten alligevel skulle skifte udseende, har vi benyttet lejligheden til samtidig at gøre den endnu mere brugervenlig. Alle artikler og aktiviteter er samlet under overskuelige overskrifter, så medlemmerne let kan finde de emner, de ønsker at beskæftige sig med. Vi håber alle vore medlemmer, nye såvel som gamle, vil tage det nye lay- out til sig. For yderligere oplysninger kontakt venligst Ivy Holst ivy@lovesearch.dk 36 46 15 22 ------------------------------------------------------------ Besøg http://www.waymaker.dk for mere information Følgende filer kan downloades: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/08/20011008BIT00340/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/10/08/20011008BIT00340/bit0001.pdf

Om os

Lovesearch Aps er et datterselskab af det svenske Lovesearch DP AB. Selskabet blev grundlagt i 1999 og er markeddominerende i Sverige med 250000 unique besøgende pr måned. Der er tale om en seriøs kontaktformidlings platform for voksne singler.

Abboner