3WebCube: Ny stilfuld og brugervenlig WiFi-router fra 3

3 introducerer nu en WiFi-router i et stilrent og tjekket design, som giver dig lynhurtigt trådløs netadgang, der er let at dele overalt. 3WebCube er nem at installere, og du skal ikke vente på et teknikerbesøg eller rode med besværlige ledninger. 3WebCube forhandles eksklusivt hos 3 fra i dag.

3WebCube er en helt ny brugervenlig WiFi-router, hvor du hurtigt og nemt kan få trådløst internet, uanset hvor du er. Alt du behøver, er en stikkontakt – så er du straks online via WiFi med både din bærbare, iPad og smartphone. Du kan tage 3WebCube med dig overalt, uden at den kræver installation, så du nemt kan dele din internetforbindelse med andre: derhjemme, i sommerhuset, på studiet eller i sommerhus og båd i sommerlandet.

Opsætning af 3WebCube er utrolig nem. Når du har tilsluttet din enhed til WiFi-forbindelsen og åbner en browser første gang, så skal du indtaste PIN-koden til dit SIM kort, og så er du på nettet

”Vi har haft WiFi-routere på programmet i mange år, men 3WebCube er i særklasse brugervenlig. Der er virkelig tale om rendyrket plug’n’play uden besvær med kompliceret opsætning og besværlige ledninger. Selvom der er flere og flere, der får øjnene op for det mobile bredbånd, så er der stadig mange danskere - unge som ældre - der stadig bruger ADSL på grund af vanens magt, og dem vil vi gerne have fat i med 3WebCube. Og vores kunder har efterspurgt WiFi-løsning, der ser cool ud og som ikke kræver en masse installation. Den har vi nu klar til kunderne som det eneste teleselskab i Danmark,”, siger Mikkel Torsting, direktør for 3’s privatmarked.

På oversiden af 3WebCube-routeren er der en blå lysbjælke, der fortæller dig, hvor stærkt 3G-signalet er, der hvor du har sat routeren til. På den måde kan du let flytte den rundt til et sted, hvor der er en bedre mobil bredbåndsforbindelse. 3WebCube har en download-hastighed op til 21Mbit/s, så den er super hurtig og dækker behovet hos langt de fleste.

3WebCube har et enkelt og stilrent look, og du kan endda vælge at tage overdelen af og bruge den alene, da den passer direkte i en stikkontakt.

3WebCube fås i farven hvid til samlet 238 kr./md. med en 3Mobilftale over 24 mdr., inkl. 3Eazy Internet Medium abonnement. Mindstepris over seks mdr. er 2.229. kr.

Få yderligere oplysninger på www.3.dk/3webcube.

Mette Christiansen, kommunikationskonsulent, 3 Danmark, e-mail: mette.christiansen@3.dk, mobil: 31 200 883.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en LTE-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye LTE-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark og Sverige og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på www.3.dk.