iPhone 4 nu på lager hos 3

3’s venteliste på iPhone 4 er nu endelig afviklet, og fra i dag kan danskerne drysse lige så stille ned i deres lokale 3Butik og nappe en iPhone 4 med hjem.

30.000. Så mange stod der på 3’s venteliste til iPhone 4, da 3 lancerede mobilen i slutningen af juli. Og undervejs kom der flere til. Henover sensommeren har omkring 50.000 mennesker således reserveret en iPhone 4 hos 3. Nu er listen endelig helt afviklet, og iPhone 4 er på lager hos 3.

”Vi er glade for, at vi nu endelig kan få iPhone 4 ud i vores butikker og i vores webshop. Det har været en sej proces at komme igennem hele vores venteliste, og vi er glade for, at så mange kunder har været tålmodige og har ventet på nye leverancer hos os. Nu ser vi frem til, at salget fremadrettet kommer til at køre helt normalt fra vores webshop og vores butikker. Vi forventer fortsat meget stor interesse for iPhone 4,” siger Stine Green Paulsen, kommunikationschef i 3.

For at sikre en fair og lige fordeling til de mange tålmodige kunder har alle indgåede reservationer fra 3’s salgskanaler hidtil været samlet på én liste, hvor de er blevet ekspederet i den rækkefølge, de er indgået.  Den liste lukkes ned nu. Kun de kunder, der har valgt fortsat at være skrevet op til den hvide iPhone 4 står fortsat på en liste, hvor de vil blive håndteret i rækkefølge, når den hvide iPhone 4 bliver tilgængelig – formentlig først i løbet af 2011.

Priser:

3 iDeal
Månedligt abonnement 599 DKK*
Tale 5 timers taletid hver måned. Herefter koster det 60 øre pr. minut
SMS Ubegrænset
MMS Ubegrænset
Data 20GB
0 på 3 Så kan du ringe frit til alle danske 3Mobiler i Danmark

iPhone 4 16GB 1.199 DKK

iPhone 4 32GB 1.999 DKK

iPhone 3GS 8GB 499 DKK

*Abonnement falder til 399 DKK efter 6 måneder.
Minimumomkostninger for 6 måneder, inklusive telefon og abonnement:
4.942 DKK - iPhone 4 16GB**
5.742 DKK - iPhone 4 32GB**
4.242 DKK - iPhone 3GS 8GB**

**Forudsætter tilmelding til Betalingsservice

Du kan købe din iPhone 4 hos 3 på www.3.dk/iphone4

For yderligere information om 3, se www.3.dk.

For yderligere information: Stine Green Paulsen, kommunikationschef, 3 Danmark, e-mail: stine.greenpaulsen@3.dk, mobil: 31 200 400.

3 tilbyder danskerne mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Danmarks bedste mobile datanetværk. I 2001 vandt 3 en 3G-licens og i 2010 en 4G-licens. Med kombinationen af 3’s eksisterende prisvindende 3G-netværk og det nye 4G-netværk, vil 3 også i fremtiden levere Danmarks bedste mobile datanetværk. 3 i Danmark er en del af Hi3G Access, som har mobillicenser i Danmark, Sverige og Norge og ejes af Hutchison Whampoa Ltd. (60 pct.) og Investor AB (40 pct.). Begge ejere har global industriel og teknologisk erfaring. 3 samarbejder desuden med selskaber i Hutchison Whampoa-gruppen, som har 3G-licenser i Australien, Østrig, Hongkong, Macau, Irland, Israel, Italien og Storbritannien. Du kan besøge 3 på
www.3.dk.