En million km bag rattet i Mercedes-Benz Actros

Jens Rasmussen er chauffør hos Dansk Auto Logik A/S og han har netop rundet en million km i sin Mercedes-Benz Actros. Der er tale om en Actros 1836, der blev leveret til Dansk Auto Logik i april 2004 – samme måned som Jens blev ansat hos Dansk Auto Logik. Det er således Jens, der har siddet bag rattet i lastbilen fra den første kilometer til nu en million kilometer.

Afstanden, som Jens har tilbagelagt i sin Actros, svarer til to en halv ture til månen, men Jens forholder sig nu ganske jordnært til de mange kilometer på de danske veje:
”Jeg kender min Actros rigtigt godt. Og så passer jeg rigtigt godt på den, så den er i stand til at køre de ca. 100.000 kilometer om året. Det handler om sikkerhed og tryghed for, at jeg kan få mine varer frem til vores kunder og i øvrigt levere dem med et smil”, fortæller Jens Rasmussen.

I anledning af kilometer-jubilæet fik Jens Rasmussen et Mercedes-Benz armbåndsur af Mercedes-Benz forhandler, P. Christensen A/S.
Samtidig ønskede Mercedes-Benz Danmark Jens Rasmussen tillykke med den flotte bedrift.

For yderligere information, kontakt venligst:
Mercedes-Benz Danmark AS
Kommunikationschef Lars van het Erve
Tlf.: 3378 5433 / Mobil: 6023 9021

Email: lars.erve@daimler.com

Mercedes-Benz Danmark AS er den officielle importør af Mercedes-Benz i Danmark og er en del af den globale bilkoncern Daimler AG, som har hovedkontor i Stuttgart, Tyskland.

Mercedes-Benz har en fælles dansk-svensk organisation, hvor flere funktioner deler ansvaret for de to markeder. Vi er i alt cirka 250 medarbejdere, som løser en række varierende opgaver inden for blandt andet salg, marketing, teknik og service.

Tags: