Køb en klassisk Mercedes direkte fra museet

Flere og flere interesserer sig for at køre og eje klassiske biler. Men det er et marked, der kræver stor viden, og hvor man nemt kan begå dyre fejl. Derfor begynder Mercedes-Benz nu at sælge ekspertrenoverede klassikere direkte fra eget museum i Stuttgart.

Under navnet "All Time Stars" bliver det muligt at købe klassiske Mercedes-modeller med samme tryghed, som når man køber almindelige, brugte biler. En særlig afdeling på Mercedes-Benz Museum i Stuttgart har ansvaret for denne nye satsning.

Bilerne, der kommer til salg, er alt lige fra veteranbiler til moderne klassikere. Bilerne er opdelt i tre kategorier:

Premium Edition er unikke biler i original stand, som bliver renoveret af Mercedes-Benz Classic. Collectors Edition refererer til biler, der er i teknisk og æstetisk topstand, mens Drivers Edition er biler, som er kontrolleret rent teknisk, men hvor der kan være mindre, æstetiske detaljer, der skal arbejdes med.

Priserne er ikke lave, men til gengæld er bilerne dækket af en helt anden tryghed, end hvis de var købt på auktion eller privat.

Hvad med fx en Mercedes 450 SEL (1979) til 70.000 € eller en unik Mercedes-Benz 630 Kompressor fra 1929 restaureret til en stand, som var den ny, for € 850.000.

Besøg www.alltime-stars.com for detaljer og smukke drømme.

For yderligere information, kontakt venligst:
Mercedes-Benz Danmark AS
Lars van het Erve
Corporate Press & Public Affairs Manager

Tlf.: 3378 5433 / Mobil: 6023 9021

Email: lars.erve@daimler.com

Mercedes-Benz Danmark AS er den officielle importør af Mercedes-Benz i Danmark og er en del af den globale bilkoncern Daimler AG, som har hovedkontor i Stuttgart, Tyskland.

Mercedes-Benz har en fælles dansk-svensk organisation, hvor flere funktioner deler ansvaret for de to markeder. Vi er i alt cirka 250 medarbejdere, som løser en række varierende opgaver inden for blandt andet salg, marketing, teknik og service.

Tags: