Mercedes-Benz lastbiler udvider

Mercedes-Benz lastbiler er inde i en positiv udvikling i Danmark og derfor tilføjes der flere kræfter til det danske salgsteam.

Virksomheden har ansat Peter Schlebaum (33), som ny salgs- og kundeansvarlig for FleetBoard. FleetBoard er Mercedes’ telematiksystem, der hjælper vognmænd og chauffører med at forbedre deres brændstofforbrug og kørestil. Peter Schlebaum har 10 års salgserfaring samt dyb viden inden for elektronik- og teknikbranchen, hvilket giver Peter de bedste forudsætninger for at lykkes med salget af produkter og ydelser under FleetBoard.

Peter Schlebaum erstatter Mikael Voigt (52), der - efter 3 år i rollen som ansvarlig for FleetBoard – er udnævnt som Fleet Sales Manager for Mercedes-Benz lastbiler i Danmark. Mikael Voigt har mere end 25 års erfaring fra den danske autobranche og hans erfaring vil være værdifuld for den fortsatte positive udvikling for Mercedes-Benz lastbiler i Danmark.

For yderligere information, kontakt venligst:

Lars van het Erve
Corporate Press & Public Affairs Manager
Mercedes-Benz Danmark AS

Tlf.: 3378 5433 / Mobil: 6023 9021

Email: lars.erve@daimler.com

Mercedes-Benz Danmark AS er den officielle importør af Mercedes-Benz i Danmark og er en del af den globale bilkoncern Daimler AG, som har hovedkontor i Stuttgart, Tyskland.

Mercedes-Benz har en fælles dansk-svensk organisation, hvor flere funktioner deler ansvaret for de to markeder. Vi er i alt cirka 250 medarbejdere, som løser en række varierende opgaver inden for blandt andet salg, marketing, teknik og service.

Tags: