Ny Sales Manager skal starte FleetBoard op i Danmark

www.mercedespress.info Mercedes-Benz har denne sommer introduceret det internationalt anerkendte telematiksystem FleetBoard i Danmark. Mikael Voigt er ansat som Sales Manager og skal varetage de danske kunder.

Mercedes-Benz har besat stillingen som Sales Manager for datterselskabet FleetBoard, hvis telematiksystem denne sommer lanceres i Danmark. Valget faldt på den 49-årige Mikael Voigt, der får base hos Mercedes-Benz Danmark på Stamholmen i Hvidovre. Mikael Voigt har bl.a. en fortid som Sales Manager for Blaupunkt i Danmark og som salgsdirektør hos Puritech Nordic.

”Mikael har en meget bred salgserfaring fra en lang række brancher. Så jeg er ikke i tvivl om, at han er den rette mand til at få flådeejernes øjne op for, at FleetBoard er et yderst effektivt styringsværktøj. Den gør logistikken nemmere, skaber bedre overblik og mindsker chaufførernes brændstofforbrug,” siger Lasse Wøhlk, Senior Manager, Mercedes-Benz vare- og lastbiler i Danmark.

FleetBoard har hovedsæde i Stuttgart og har produceret internetbaserede flådestyringsværktøjer i 10 år og har solgt mere end 80.000 enheder over hele verden.

For yderligere information, kontakt: Lasse Wøhlk, Senior Manager, Mercedes-Benz Vans & Trucks Danmark Telefon: +45 21 99 58 01 E-mail: lasse.wohlk@daimler.com