METTLER TOLEDO har fået Top Honors i Weighing Review Portals 2018 Readers’ Choice Awards

METTLER TOLEDO er udnævnt til Best Lab Vægte for femte år i træk og Best Weighing Company for fjerde år i træk. Find ud af mere om 2018 Weighing Review-præmier og -vindere her.

METTLER TOLEDO er stolte over at kunne meddele, at selskabets yderst nøjagtige og brugervenlige laboratorievægte har vundet Weighing Review’s Readers’ Choice-præmie i kategorien Best Lab Balance/Scale. 2018 markerer også, at METTLER TOLEDO tog førerpositionen som Best Weighing Company for fjerde år i træk.

I år vandt METTLER TOLEDO i laboratorievægtkategorien med sine fleksible XPR-præcisionsvægte. Disse vægte er designet til at fremskynde vejning, forenkle prøveforberedelse og understøtte den slags proceseffektivitet, der forbedrer nøjagtighed, reducerer ombearbejdning og sænker omkostningerne takket være funktioner som fx vejledning af brugeren og administration af prøve-ID ’er.

Nye XPR-vægtmodeller omfatter også SmartPan™-vægtskålen, som giver resultater på den halve tid ved at minimere luftstrømseffekter, samtidig med at den har en fremragende repeterbarhed – selv når man vejer i røgskabe, produktionsmiljøer eller højt trafikkerede områder. Strømlinet prøve- og datahåndtering hjælper med at sikre procesnøjagtighed og resultatsikkerhed.

METTLER TOLEDO’s store erfaring med vejeapparater og deres toneangivende designforbedringer bidrager til selskabets vindertitel af Best Weighing Company. Selskabets tilgængelighed med mere end 5.000 uddannede teknikere i hele verden bidrog også.

Weighing Review Awards har typisk nomineret mere end 30 vejevirksomheder og mere end 60 produkter og tjenester. Afstemningen finder typisk sted for op til 60 lande.

Få mere at vide om, hvordan METTLER TOLEDO XPR-præcisionsvægte kan strømline dine arbejdsgange og øge vejenøjagtigheden i dit laboratorium. Eller oplev det brede udvalg af udstyr og tjenester herunder produktinspektionsudstyr og pipetter.

Om WEIGHING REVIEW

Den internationale Weighing Review Portal er vejeindustriens første og førende globale ressource, der forbinder B2B-købere og leverandører i marken på en online platform for det hele. Besøg www.weighingreview.com for yderligere oplysninger.

For spørgsmål , kontakt venligst:

Nicholas Jonassen

METTLER TOLEDO er en førende global producent af præcisionsinstrumenter. Selskabet er verdens største producent og sælger af vejeinstrumenter til brug i laboratorier, industrien og i fødevarebutikker. Selskabet er også blandt de tre bedste aktører på flere tilhørende markeder for analyseinstrumenter og er en førende leverandør af automatiserede kemiske systemer, der anvendes i forbindelse med opdagelse og udvikling af lægemidler og kemiske sammensætninger. Desuden er selskabet verdens største producent og sælger af systemer til metaldetektion, der anvendes inden for produktion og emballering. Yderligere oplysninger om METTLER TOLEDO findes på www.mt.com