METTLER TOLEDO kåret som "Bedste vejevirksomhed" og "Bedste laboratorievægt" i 2016 Readers' Choice Awards.

METTLER TOLEDO er glade for at kunne annoncere, at virksomheden igen er blevet kåret som "Bedste vejevirksomhed" og "Bedste laboratorievægt" i vejekategorien i Readers' Choice Awards efter nominering af brugerne.

Det er anden gang i træk i prisuddelingens korte historie, at METTLER TOLEDO er blevet kåret som bedste vejevirksomhed. METTLER TOLEDO har derudover ligget øverst i laboratorievægtkategorien hvert år siden prisuddelingens start. XPE-præcisionsvægten med tre placeringer uden trækafskærmning var den specifikke METTLER TOLEDO-model, der modtog anerkendelsen.

Innovationer som evnen til at opnå præcision og hurtige resultater uden trækafskærmning hjælper fortsat vores kunder til at opfylde deres daglige mål om at bevare kvalitet og produktivitet i deres laboratorier. METTLER TOLEDO vil forsat arbejde for at sikre, at hvert produkt giver den nøjagtighed og brugervenlighed, som kunderne er blevet vant til.

I år bestod det internationale felt i prisuddelingen af 42 vejevirksomheder og 72 vejeprodukter og -løsninger. 61 lande afgav deres stemme.Læs mere her

For spørgsmål , kontakt venligst:

Atle Soloy
atle.soloy@mt.com

METTLER TOLEDO producerer og sælger vægte og vejesystemer, samt analyse- og processinstrumenter til fremstillingsvirksomheder og laboratorier. Koncernen er repræsenteret i 100 lande og har fabrikker 15 steder rundt om i verden, herunder Schweiz, Tyskland, England, USA, Kina og Norge. Koncernen, der har hovedsæde i Schweiz, er noteret på New York Stock Exchange. Samlet set har koncernen ca. 13.100 ansatte og en omsætning i 2014 på ca. 2,5 mia. USD. Mettler Toledo Nordic er en salgs- og serviceorganisation med hovedsæde i Stockholm og kontorer i Oslo og København. I Finland og Balitkum er Mettler Toledo repræsenteret af forhandlere. I Skandinavien har vi ca. 165 medarbejdere med en årlig omsætning på ca. 400 mill. kroner.