METTLER TOLEDO lancerer ny serie af fragt- og postvægte

METTLER TOLEDO tilbyder nu en ny, prisbillig serie af fragtvægte: BC-vægtene. BC-vægtene forsyner detailforsendelsesbutikker, postkontorer, forsendelse fra virksomheder, sorteringsstationer samt lager-pakkestationer og fragtafdelinger med uovertruffen pålidelighed, fleksibel kommunikation og anvendelser med merværdi.

De nye BC-vægte leverer den robuste og pålidelige drift, som kunder forventer fra METTLER TOLEDO. De tilbyder desuden forbedrede funktioner takket være den nyeste teknologi.

METTLER TOLEDO lancerede PS-vægten for 20 år siden, og den blev en branchestandard for fragt- og postanvendelse. De nye BC-vægte giver samme pålidelighed og brugervenlighed som den legendariske PS-vægt med mange avancerede funktioner, der giver høj fleksibilitet til en lav pris.

Fordele ved BC-vægte inkluderer:

• Let installation takket være opstartsvejledningen, som sikrer nem konfiguration med generiske vægtmodeller uden at skulle betale for en servicetekniker eller for kalibrering.

• Intuitiv grænseflade gør det nemt at bruge de mange tilgængelige muligheder for at forbedre vægtens ydelse.

• Global rækkevidde med nemt valg af flere sprog og forskellige globale godkendelser.

• Fleksibel konfiguration giver mulighed for brugerdefinerede indstillinger.

• Flere kommunikationsmuligheder, herunder seriel, USB, virtuel seriel og tastaturscanner som standard.

De er også forsynet med valgfri Ethernet og Bluetooth-funktionalitet.

BC-vægtene byder derudover på anvendelser med merværdi for en bedre processtyring og færre forsendelsesomkostninger.

Vægtene tilbyder andre modi, der er skræddersyet til detailanvendelser, pakkevirksomheder, der sender massepost osv.

BC-vægtene leverer en god værdi til fragt- og postanvendelser med den nyeste teknologi, masser af funktioner og den samme, pålidelige drift som PS-vægten.

Du kan finde flere oplysninger på: www.mt.com/ind-bc-scale .

For spørgsmål , kontakt venligst :

METTLER TOLEDO er en førende global producent af præcisionsinstrumenter. Selskabet er verdens største producent og forhandler af vægte til brug i laboratorier og i industrien.
Inden for området industrivægte, terminaler og vejeceller er Mettler-Toledo en af verdens førende leverandører. Vi er kendt for vores højkvalitets vejeløsninger med høj præcision.
POWERCELL®- vejecellerne er verdens mest nøjagtige og pålidelige brovægtsvejeceller.
Vi tilbyder digitale og analoge vejeceller med OIML og NTEP godkendelser samt ATEX og FM godkendelser til brug i eksplosionsfarlige områder.

Om os

METTLER TOLEDO producerer og sælger vægte og vejesystemer, samt analyse- og processinstrumenter til fremstillingsvirksomheder og laboratorier. Koncernen er repræsenteret i 100 lande og har fabrikker 15 steder rundt om i verden, herunder Schweiz, Tyskland, England, USA, Kina og Norge. Koncernen, der har hovedsæde i Schweiz, er noteret på New York Stock Exchange. Samlet set har koncernen ca. 14.200 ansatte og en omsætning i 2016 på ca. 2,508 mia. USD. Mettler Toledo Nordic er en salgs- og serviceorganisation med hovedsæde i Stockholm og kontorer i Oslo og København. I Finland og Balitkum er Mettler Toledo repræsenteret af forhandlere. I Skandinavien har vi ca. 165 medarbejdere med en årlig omsætning på ca. 400 mill. kroner.

Citater

METTLER TOLEDO