Ny robust og pålidelig industriel gaffeltruckvægt

METTLER TOLEDO præsenterer stolt den nye gaffeltruckvægt med navnet VFS120. I industrimiljøer, hvor pålidelighed, sikkerhed og datapålidelighed er vigtige faktorer, kan disse kraftige gaffeltruckvægte spare kunderne tid og penge, mens transaktionsdata bliver administreret effektivt og uden fejl.

METTLER TOLEDO-gaffeltruckvægtene er designet til brug i krævende industrimiljøer og etablerer standarderne for driftsikkerhed, sikkerhed og præcision ved kraftig brug. Investering i en VFS120 byder på produktivitetsgevinster, så du kan tjene din investering ind igen på mindre end seks måneder.

Når du vejer direkte på en gaffeltruck, kan du springe over det ekstra vejetrin senere. Om det så er til fragtlogistik, forsendelse eller brug på lagre, så er VFS120-gaffeltruckvægten en omkostningseffektiv løsning, der gør pallevejningsprocessen hurtigere.

VFS120-gaffeltruckvægten giver:

• Præcision over tid – Et patenteret trepunktsophæng garanterer præcision over tid, uafhængigt af vibrationer, rystelser eller styrt.
• Robusthed og pålidelighed – Den kraftige vægt øger produktiviteten og reducerer samtidig vedligeholdelse og nedetid, så ejerskabsomkostningerne begrænses.
• Sikker drift – Gaffeltruckvægten er designet med fokus på sikkerhed, hvilket giver operatøren mulighed for at se laster, placere gaflerne til løft og undgå ulykker.
• Nem montering – På kun 15 minutter kan VFS120-vægten monteres og være klar til at veje.
• Problemfri integration – VSF120-vægtens software til dataadministration gør det nemt at integrere vægten i eksisterende forretningssystemer.

Gaffeltruckvægten opretholder præcisionen i krævende industrimiljøer, hvor et antal af faktorer ofte påvirker indbygget vejeevne. For eksempel giver skråtstillet kompensering præcision uanset højden på gaflerne, selv hvis gaflerne er på forskellige højder som følge af slitage. Hjørnejusteringsfunktionen giver mulighed for at veje paller med præcision, uafhængigt af position eller vinkel. Professionel filterbearbejdning betyder, at vægten kan opnå samme præcision på dieseldrevne gaffeltrucks som på elektriske.

Du kan finde flere oplysninger på: www.mt.com/VFS120.

For spørgsmål , kontakt venligst:

METTLER TOLEDO er en førende global producent af præcisionsinstrumenter. Selskabet er verdens største producent og forhandler af vægte til brug i laboratorier og i industrien.
Inden for området industrivægte, terminaler og vejeceller er Mettler-Toledo en af verdens førende leverandører. Vi er kendt for vores højkvalitets vejeløsninger med høj præcision.
POWERCELL®- vejecellerne er verdens mest nøjagtige og pålidelige brovægtsvejeceller.
Vi tilbyder digitale og analoge vejeceller med OIML og NTEP godkendelser samt ATEX og FM godkendelser til brug i eksplosionsfarlige områder.