One-Stop Blog er den ultimative dataressource

METTLER TOLEDOs nye Product Inspection Blog er en uundværlig enkeltstående kilde til oplysninger for fødevare- og lægemiddelproducenter om tekniske innovationer, de nyeste regler, anbefalinger om best practice – og meget mere.

Produktinspektionsoplysninger er et uvurderligt aktiv for alle fødevare- eller lægemiddelsproducenter – og særligt når oplysningerne er let tilgængelige, helt opdaterede, beroligende velinformerede og pålideligt indhentet fra en global leder inden for produktinspektion.Så det er ingen overraskelse, at METTLER TOLEDOs nye Product Inspection Blog har vist sig at være populær i fødevare- og lægemiddelbranchen samt andre brancher, der nu kan få vigtige oplysninger om et bredt udvalg af produktinspektionsspørgsmål – døgnet rundt, når de har brug for det, fra en enkelt, konstant opdateret kilde.

METTLER TOLEDO er verdensførende inden for løsninger til metaldetektion, kontrolvejning, røntgen og visuel inspektion til fødevare- og lægemiddelbranchen. Med design, produktion og salg af præcisionsinstrumenter globalt er virksomheden en af de største leverandører af vejnings- og kvalitetskontrolsystemer i verden, og vores løsninger anvendes på mange forskellige områder inden for fødevare- og lægemiddelbranchen.

"Vi anerkender, at hurtige, tilgængelige oplysninger er meget vigtigt i vore dage med onlinekommunikation," siger Daniela Verhaeg, Marketingchef SBU Røntgeninspektion ved METTLER TOLEDO Safeline X-ray. "Derfor har vi skabt Product Inspection Blog for at give læserne letforståelige oplysninger online. Vi tilbyder også andre brancheførende onlineværktøjer som white papers, webinarer og videoer – og du kan finde os på en række sociale medier som LinkedIn, Twitter og Facebook."

Product Inspection Blog er den første af sin slags, der udelukkende er beregnet til fødevare- og lægemiddelbranchen, og den har vist sig at være det perfekte værktøj til oplysninger for at finde ud af, hvad der er nyt inden for røntgeninspektion, metaldetektion, kontrolvejning og teknologier til visuel inspektion. Bloggen er især nyttig, da fødevare- og lægemiddelmarkederne fortsat udvikles utroligt hurtigt med konstant udvikling af nyskabende, avanceret teknologi, international lovgivning, der hele tiden ændres, og hyppig lancering af nye produkter. "Product Inspection Blog kan reagere øjeblikkeligt på nye udviklinger i branchen," tilføjer Daniela Verhaeg, "og derfor kan de besøgende få adgang til nøjagtigt de samme oplysninger, lige så snart de er tilgængelige."

Product Inspection Blog lægger særlig vægt på best practices og giver vejledning om, hvordan man vælger de rigtige værktøjer til produktinspektion, og hvordan de kan være en fordel for bestemte anvendelser. Brancheeksperter sidder desuden klar til at svare på specifikke spørgsmål. Læsere skal blot abonnere på bloggen, og de vil så modtage de seneste opdateringer via e-mail hver tirsdag, bestående af blogindlæg, videoer og animationer, white papers, infografik og casestudier, der dækker alle aspekter af fødevareproduktinspektion. Product Inspection Blog udgiver også de seneste branchenyheder, oplysninger om standardbestemmelser, seneste produkttilbagekaldelser, nyligt udgivne opdateringer af lovgivning og de seneste tekniske nyskabelser. Der er også glimt af kommende branchemesser og endda de seneste jobmuligheder inden for METTLER TOLEDO Product Inspection.

"Vi opdaterer hele tiden indholdet i Product Inspection Blog," siger Daniela Verhaeg, "og vi opfordrer læserne til at byde ind med emner. På den måde skaber vi et virkelig værdifuldt fællesskab mellem METTLER TOLEDO og læserne af vores blog."

Få de seneste opdateringer fra produktinspektionsverdenen ved at følge os på de sociale medier:

For spørgsmål , kontakt venligst:

Peter Widgren
peter.widgren@mt.com

METTLER TOLEDO är en ledande global tillverkare av precisionsinstrument. Företaget är världens största tillverkare och marknadsförare av vägningsinstrument för användning inom laboratorie-, industri- och livsmedelstillämpningar.
Inom området produktinspektion finns Mettler-Toledo Garvens som är den ledande globala tillverkaren av checkvågar. Mettler-Toledo CI-Vision är ett ledande företag inom vision-lösningar för livsmedels- och läkemedelsindustrin. De bildar tillsammans med Safeline Metal Detection and X-ray inspection, CI-Vision och Pharmacontrol Electronic GmbH (PCE), Mettler-Toledos avdelning för produktinspektion