Nagarro åbner IT-service- og kundesupportcenter på Malta

• Et center i Valetta skal yde bedre support til iGaming og kunder i Europa

• Nagarro er fokuseret på at holde trit med den nye udvikling i lovgivningen og udnytte de voksende muligheder, f.eks. baseret på DLT/blockchain.

Malta, 27. november 2018: Nagarro, den globale serviceafdeling af Allgeier SE-gruppen, har åbnet sit IT-service- og kundesupportcenter på Malta. Med dette nye center på Malta er Nagarro klar til at servicere sine europæiske kunder endnu bedre – både inden for support til iGaming-markedsledere med teknologiske behov og udvikling af kundeserviceteams (AMS) fra Malta til at yde support overalt i EU. Nagarros udvidede tilstedeværelse på Malta gør det også muligt at holde trit med nye udviklinger i lovgivningen og udnytte de voksende muligheder i denne region, f.eks. med Maltas stigende position som førerende DLT-destination.

Nagarros topmoderne supportcenter – med høj sikkerhed og superhurtig internetforbindelse til døgnsupport – er strategisk placeret i Valetta. Det bliver meget rammende indviet af honorær statssekretær for finansielle ydelser, digital økonomi og innovation, Silvio Schembri, hvis kontor understøtter økonomien med et vigtigt fast track-program, som skal tiltrække IT-eksperter i bestræbelserne på at dække behovet for faglige kvalifikationer på Malta.

Schembri sagde, at med den hastige udvikling i Maltas digitale økonomi vil virksomheder som Nagarro fortsætte med at vokse og udvikle sig. Schembri gentog den maltesiske regerings politiske vilje til at begive sig ind i ukendt farvand og udforske nye økonomiske nicher, som fører til et komplet økosystem.

Nagarro er en af de første internationale teknologivirksomheder, som afprøver Maltas nye "fast track"-program til hurtig behandling af arbejdstilladelser for at dække den mangel på faglige kvalifikationer, som hæmmer væksten for flere brancher på Malta.

Om Nagarro

Nagarro fremmer teknologidrevne forretningsgennembrud for brancheledere og udfordrere. Når vores kunder ønsker at bevæge sig hurtigt og få ting til at ske, kommer de til os. I dag er vi mere end 5000 eksperter i 20 lande. Tilsammen udgør vi Nagarro, den globale serviceafdeling for München-virksomheden Allgeier SE.

Nagarro Software AB

info@nagarro.com