25 år hos NCC

Læse original

Arbejdsleder Thomas Isaksen, Vodskov, har 25 års jubilæum hos NCC Construction Danmark A/S, Hercules Fundering, 8. november.

Thomas Isaksen, 52 år, er oprindelig uddannet dekoratør, inden han i 1990 gennemførte en toårig entreprenøruddannelse.

Før han begyndte i NCC (i det daværende Armton A/S) i 1988 som jord- og betonarbejder, var han salgschauffør for Polar Is.

Thomas Isaksen blev i 1997 udnævnt arbejdsleder. Han gennemførte i 1999 et grundkursus i ledelse og har siden taget kurser i arbejdsmiljø og sikkerhed og geoteknik.

Han har i alle årene arbejdet i NCC’s anlægsenheder og siden 2002 tilknyttet Hercules Fundering, NCC’s enhed for piloterings-, spunsnings- og vandbygnings-opgaver.

Thomas Isaksen er gift med Annemarie og har tre sønner Frederik, Peter og Anders.

Jubilæet fejres med reception i NCC og frokost på Søllerød Kro i selskab med familie og kolleger.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

NCC Construction Danmark A/S, telefon 41 70 49 09

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2012 havde NCC i Danmark en omsætning på ca. 5,7 mia. DKK og cirka 2.200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.