25 år hos NCC

Afdelingschef Kim Petersen, Slangerup, har 25 års jubilæum hos NCC 1. juli.

Kim Petersen, 52 år, startede sin karriere i entreprenørbranchen i 1984 som anlægsgartner hos Willy Schafroth. To år efter kom han til L.J. Multi Rør som sjakformand, og i 1989 begyndte han som konduktør hos Bay & Vinding (som blev en del af Rasmussen & Schiøtz Anlæg og siden NCC).

Hos NCC var Kim Petersen entrepriseleder fra 1990 til 2001. Herefter blev han udnævnt til projekt- og områdechef for rørsprængning, og i 2003 kunne han tilføje seniorprojektchef til titlen og styret boring til kompetencerne og nu med udvidet ansvar for økonomi, kvalitet og arbejdsmiljø og som teknisk ansvarlig kloakmester.

Stillingen havde han frem til 2010, hvor Kim Petersen fik sin nuværende som afdelingschef for 110 medarbejdere med kompetencer inden for rørsprængning, styret boring og vandledninger.

Kim Petersen har i sine 25 år været med på en lang række anlægsprojekter hos NCC. Fra de første, mindre kloak- og vej-renoveringsopgaver i indre København over en 2,6 km ny vandledning til Krydstogts-terminal i Københavns Nordhavn for By & Havn, en større rammeaftale med HOFOR om renovering af vandledninger til en igangværende stor renovering af vandledninger for Nordvand i Gentofte og Gladsaxe kommuner.

Kolleger sætter ord på Kim Petersen som særdeles arbejdsom og altid positiv og imødekommende.

Fritiden bruger Kim Petersen ofte sammen med venner og familie, når han ikke tager løbeskoene på på ture rundt i Nordsjælland.

Kim Petersen lever på 31. år sammen med Tina. Sammen har de Casper på 19 og Nicklas på 24. Familien bor i Slangerup.

Jubilæet fejres 27. juni hos NCC i Søborg.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Kommunikations- & Marketingchef Ghita Borring, NCC Construction Danmark A/S, telefon 41 70 44 40

OM NCC. Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 47,6 mia. kr. og 18.500 medarbejdere i 2013. NCC-aktien er noteret på NASDAQ OMX Stockholm.

Tags: