25 års jubilæum hos NCC

Kranfører Peter Kristian Nielsen fra Hvalsø ved Lejre har 25 års jubilæum i NCC den 16. maj 2012

Peter Kristian Nielsen blev ansat i NCC i 1987 og er uddannet voksenstruktør. Han har igennem årene været med til at opføre flere markante byggerier som fx Bella Sky Hotel i Ørestaden, Nykredit-domicilet Krystallen på Kalvebod Brygge og området Tuborg Havnepark i Hellerup.

Peter er kendt og vidt respekteret blandt kollegerne for hans faglige dygtighed og store erfaring, som han altid deler med glæde. Han er en vellidt kollega og fremhæves også af chefer for sin pålidelighed.

I fritiden nyder Peter meget tiden sammen med familien. Derudover er han en passioneret vægtløfter.

Jubilæumsdagen bliver markeret på byggepladsen med kage om formiddagen. Senere på dagen går turen til Osted Kro, hvor Peter bliver fejret af nære kollegaer og ledere.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Jesper Andersen, pressekonsulent, NCC Construction A/S, telefon 41 70 44 91

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2011 havde NCC i Danmark en omsætning på knapt 6 mia. SEK og cirka 2 200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Tags:

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.