25 års jubilæum i NCC

Sektionschef Niels Flemming fra Gl. Holte fejrer 25 års jubilæum i NCC Construction torsdag den 1. november

Niels Flemming kom til NCC fra en stilling som EDB assistent i Dansikring. Da han startede i NCC i 1987 som driftskoordinator for EDB, hed virksomheden stadig Superfos Dammann-Luxol A/S. I dag er han sektionschef for it-drift.

Niels Flemming har igennem sine 25 år i virksomheden arbejdet med mange aspekter af it herunder drift, udvikling, vedligehold og forvaltning af applikationer, etablering af Data Warehouse og projektledelse.

På selve dagen markeres jubilæet i NCC med en intern reception i hovedsædet i Søborg og senere frokost på Søllerød Kro med familie og kolleger.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Jesper Andersen, pressekonsulent, NCC Construction A/S, telefon 41 70 44 91

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2011 havde NCC i Danmark en omsætning på knapt 6 mia. SEK og cirka 2 200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Tags:

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.