25 års jubilæum i NCC

Teknisk direktør Henrik Olsson fra Brøndby Strand kan fredag den 1. februar fejre 25 års jubilæum i NCC Construction.

Henrik Olsson startede i 1985 som projektleder i det daværende Rasmussen & Schiøtz og avancerede igennem årene som sektionsleder, produktionschef og sektionsdirektør og blev i 2011 teknisk direktør i NCC Construction.

Igennem karrieren har Henrik Olsson medvirket til byggeriet af flere store projekter, bl.a. Toys R Us, Biogen, Hellerup Skole og Torvehallerne. Blandt kollegerne er Henrik kendt for sin ihærdighed, og han er særligt respekteret for sin store faglige indsigt og ekspertise på mange områder.

Henrik bor i Brøndby Strand med familien; konen Susan og børnene Frederik på 12 og Mathias på 8 år. Når der er mulighed for det, er Henrik en ivrig svømmer og skiløber.

Selve jubilæet fejres på dagen med en intern reception for kollegerne hos NCC i Søborg. Senere på dagen samles Henrik Olsson med familie og udvalgte kolleger til middag på Søllerød Kro.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Jesper Andersen, presseansvarlig, NCC Construction A/S, telefon 41 70 44 91

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2011 havde NCC i Danmark en omsætning på knapt 5 mia. SEK og cirka 2.200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Tags:

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.