40 år hos NCC

Læse original

Projektassistent Lene Porst, Humlebæk, har 40 års jubilæum hos NCC 1. september.

Lene Porst, 65 år, begyndte efter seks år i rådgivende firmaer i NCC (det daværende Rasmussen & Schiøtz) i 1973 som teknisk assistent i konstruktionssafdelingen.

I de 40 år har Lene Porst været del af mange spændende NCC-projekter. Hun har bl.a. været med til at projektere skoler, svømme-, og idrætshaller, feriecentre, rækkehuse og etageboliger, bl.a i Roskilde, Københavns Sydhavn og på Langelinie, en del kontorhuse, senest ved Flintholm St. på Frederiksberg og Færgeterminalen i Helsingør. Netop nu er hun i gang med at projektere nye kontorer, som NCC er i gang med at opfører på Tobaksgrunden i Søborg, og boliger på Marmormolen i Københavns Nordhavn.

Lene Porst betegnes af kolleger som energisk og ansvarsfuld og imødekommende og med nemt til latter, samt en, der er er rigtig god til at ”læse” kolleger og kunder.

Lene er kunstnerisk og kreativ, kulturelt og historisk interesseret. Derfor bliver mange ferier og weekender helliget akvarelkurser, kunstudstillinger og byvandringer. Motion får hun bl. a. som morgenbader i Øresund.

Lene har to voksne døtre og svigersønner og tre børnebørn.

Jubilæet holdes den 6. september med reception hos NCC i Søborg og efterfølgende frokost på Søllerød kro.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Thomas Als Christensen, Kommunikations- og marketingchef,  NCC Construction

Telefon 27 88 20 28

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2012 havde NCC i Danmark en omsætning på ca. 5,7 mia. DKK og cirka 2.200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Tags: