40 år hos NCC

Læse original

Til navneredaktionen:

Kalkulationschef Annette Jacobsen, Birkerød, har 40 års jubilæum hos NCC Construction den 01. december 2013

Annette Jacobsen er uddannet på Birck & Krogboes tekniske assistent-skole i Nyropsgade, København.

Hos NCC startede Annette Jacobsen som teknisk assistent i kalkulationsafdelingen. Siden har Annette Jacobsen uddannet sig til Merkonom i 1982 og taget HF med matematik og fransk på højniveau i 2008.

Annette Jacobsen har arbejdet med mængdeudtræk, projektledelse og tilbud i NCC, hvor hun har været med på flere store tilbud, bl.a. Nordisk Hydro i 1983, Tuborg Nord fra 1990 - 2005, Nykredits hovedkontor på Kalvebod brygge i 1999 og Biogen Idec i 2004. De seneste år har det været boligsager og større kontorbyggerier, som Annette Jacobsen har været ledende kalkulatør på, og hun har været en af de bærende kræfter i at implementere NCC`s nye kalkulationssystem.

Annette Jacobsen er nu i NCC’s enhed Privat Nybyg, hvor hun arbejder med tilbud og support.

Jubilæet fejres den 2. december kl. 10.30 hos NCC i Søborg.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Kommunikations- & Marketingchef Ghita Borring, NCC Construction Danmark A/S, telefon 41 70 44 40

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Housing.
I 2012 havde NCC i Danmark en omsætning på ca. 5,7 mia. DKK og cirka 2.200 ansatte. NCC Construction Danmark bygger boliger, kontor, veje, anlæg og øvrig infrastruktur i Danmark.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.