Ændringer i NCC Boliger

Koncerndirektør Holger Brogaard har valgt at forlade NCC Construction Danmark A/S for at søge nye udfordringer. Holger Brogaard har været tilknyttet virksomheden i 23 år og har i de seneste fire år været direktør for NCC Boliger. Baggrunden for Holger Brogaards fratræden er længere tids uoverensstemmelser mellem ham og ledelsen om principperne for den daglige drift af NCC Boliger. ”- Holger Brogaard og jeg beklager begge, at hans fratræden er blevet den uundgåelige konsekvens af dette”, udtaler administrerende direktør Søren Ulslev, NCC Construction Danmark A/S. Som ny direktør for NCC Boliger indtræder koncerndirektør Torben Biilmann, NCC Construction, som fortsat også vil være ansvarlig for forretningsudvikling, salg og marked i NCC Construction Danmark A/S.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.