Direktør fylder 50

Læse original

Direktør i NCC Construction Danmark Palle Bjerre Rasmussen fra Silkeborg fylder 50 år den 14. september.

Palle Bjerre Rasmussen er født i Silkeborg. Han er uddannet bygningsingeniør fra Ingeniørhøjskolen i Aarhus i 1988, og det var umiddelbart herefter, at han begyndte i entreprenørfirmaet Rasmussen og Schiøtz, i dag NCC Construction.

Palle Bjerre Rasmussen fejrede tidligere på året 25 års jubilæum i NCC, og han har arbejdet på adskillige kendte byggerier, især i det midtjyske. Senest har han været med til at udvikle byggerier på Aarhus Havn som Havneholmen, Isbjerget og Urban Media Space.

Rollen som leder i NCC har været en stor del af Palle Bjerre Rasmussens karriere. Fra afdelings- og regionschef over sektionsdirektør for i 2009 at blive ansvarlig for alle NCC’s byggeaktiviteter i Vestdanmark.

Han har et betydeligt netværk i branchen og holder af at pleje kunder og relationer i en kombination af jysk rolighed og omgængelighed og et smittende godt humør.

Palle Bjerre Rasmussen er medlem af bestyrelsen i Dansk Byggeri, Region Østjylland, og sidder i Dansk Byggeris repræsentantskab.

Fødselsdagen og jubilæet tidligere på året fejres 13. september med reception i Dome of Visions på Aarhus Havn.

For yderligere oplysninger kontakt venligst:

Jesper Andersen, presseansvarlig, NCC Construction A/S, telefon 41 70 49 09

Tags:

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.