Halvårsregnskab fra NCC Construction Danmark A/S

NCC’s danske bygge- og anlægsfirma, NCC Construction Danmark A/S, har i årets første seks måneder haft vækst i omsætning og indtjening i forhold til samme periode sidste år. • Omsætning: 2.445 millioner kroner ● + 22,2 procent • Driftsresultat (EBIT): 75 millioner kroner ● + 67 procent Omsætningen i NCC Construction Danmark A/S var i første halvår 2005 på 2.445 millioner kroner mod 2.001 millioner kroner i første halvår 2004. Der er tale om en fremgang i omsætningen på 444 millioner kroner, en vækst på 22,2 procent. Driftsresultatet (EBIT) var i første halvår 2005 på 75 millioner kroner mod 45 millioner kroner i første halvår 2004. Der er tale om en fremgang i driftsresultatet (EBIT) på 30 millioner kroner, en vækst på 67 procent. Halvårets ordreindgang er fastholdt på højt niveau.

Pressemeddelelse om halvårsresultatet vedlagt i PDF- og Word-format. Klik på ikonerne og download meddelelsen i det ønskede format.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.