Ledelsesskift i NCC International Denmark A/S

Carsten Clausen tiltræder pr. 1. august stillingen som administrerende direktør hos NCC International Denmark A/S. Carsten Clausen kommer fra en stilling som administrerende direktør hos Skandinavisk Miljø Service A/S, et datterselskab af det verdensomspændende miljø og energiselskab Lurgi Lentjes AG. Bent Hede ønsker at nedtrappe sine aktiviteter og fratræder som følge heraf sin stilling som administrerende direktør i NCC International Denmark A/S pr. 1. august. Bent Hede fortsætter i NCC International Denmark A/S indtil 1. oktober, hvor han overgår til NCC Roads Holding AB. NCC International Denmark A/S arbejder hovedsageligt uden for de nordiske lande med især store entrepriser i joint venture med andre firmaer eller gennem helt eller delvist ejede lokalt etablerede selskaber. NCC International Denmark A/S er et 100% ejet selskab af NCC International AB, Sverige, og indgår som del af NCC koncernen. NCC International Denmark A/S beskæftiger ca. 2000 medarbejdere.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.

Abboner