Morten Mølgaard Boll udnævnt til direktør

Morten Mølgaard Boll er fra 1. september 2005 udnævnt til direktør i NCC Construction Danmark.

Morten Mølgaard Boll er 44 år og har været ansat hos NCC siden 1999, hvor han blev ansat som udviklingschef. Morten Boll Mølgaard blev i 2001 udnævnt til underdirektør. Han har siden sin ansættelse arbejdet med projektudvikling. Med udnævnelsen til direktør får Morten Mølgaard Boll ansvaret for grundkøb og projektudvikling i NCC Construction Danmark. Inden Morten Mølgaard Boll kom til NCC arbejdede han med byggeri hos Alm. Brand, Ejendomme. Han har tidligere arbejdet hos Jensen + Jørgensen + Wohlfeldt arkiteker, haft eget arkitektfirma i Palo Alto i Californien, arbejdet hos HGHB i San Francisco og har inden været ansat som arkitekt hos flere danske arkitektfirmaer. Morten Boll Mølgaard er uddannet arkitekt fra Arkitektskolen i København samt uddannet byggetekniker og tømrer. Morten Mølgaard Boll bor i Virum og er gift med Charlotte, sammen har de to voksne børn, Frederik og Josephine. Yderligere oplysninger: Adm. direktør Søren Ulslev eller koncerndirektør Torben Biilmann, telefon 39 10 39 10, NCC Construction Danmark A/S.

Om os

Vores vision er at forny vores branche og levere ekstraordinære bæredygtige løsninger. NCC er en af Nordeuropas ledende virksomheder inden for byggeri og anlæg, ejendomsudvikling og infrastruktur med en omsætning på 41,6 mia. kr. og 16.500 medarbejdere i 2016. NCC-aktien er noteret på NASDAQ Stockholm.