NCC bedste projektudvikler for femte år i træk

NCC Property Development er endnu en gang blevet udnævnt til den bedste projektudviklingsvirksomhed i Danmark af det internationale finansmagasin Euromoney. Samtidig er NCC Property Development udnævnt som bedste projektudviklingsvirksomhed i Norden og Baltikum samt i Finland og Norge.

Finansmagasinet Euromoney gennemfører hvert år en web-baseret undersøgelse blandt sine læsere for bl.a. at udpege den bedste projektudviklingsvirksomhed i de deltagende lande og regioner. Euromoneys læsere er typisk at finde blandt ledende medarbejdere i bank- og finanssektoren samt blandt internationale chefer og topledere.

De sidste fem år i træk har NCC Property Development vundet i kategorien bedste projektudviklingsvirksomhed i Norden og Baltikum, og nordisk chef for NCC Property Development, Joachim Hallengren udtaler:

”At vi vinder igen bekræfter, at vores moderne og miljøcertificerede bygninger bliver taget godt imod på markederne. Efterspørgslen efter bæredygtige bygninger er stigende og miljøcertificeringer er blevet standard. Et godt eksempel er NNIT´s 30.000 kvadratmeter store domicil i Gladsaxe, der er Danmarks største GreenBuilding. Jeg tror, ​​at vores høje ambitioner på miljøområdet virkelig betyder noget”.

I Danmark udtaler nytiltrådt administrerende direktør i NCC Property Development, Marius Møller:

”Jeg kan kun tolke dette som et signal fra markedet om, at vi gør det rigtige. Vi udvikler ejendomme, der er attraktive såvel nu som i fremtiden. Det kræver gennemtænkte løsninger vedrørende klimapåvirkningen, sunde arbejdsmiljøer og fleksibilitet, og det er vores ambition at blive endnu bedre i fremtiden”.

For yderligere information kontakt venligst:

Marius Møller, adm. direktør i NCC Property Development Danmark, telefon +45 24 88 73 73

NCC i Danmark består af forretningsområderne NCC Construction, NCC Property Development, NCC Roads og NCC Bolig.
I 2011 havde NCC i Danmark en omsætning på knapt 6 mia. SEK og cirka 2.200 ansatte. NCC Property Development udvikler og sælger kommercielle ejendomme på udvalgte vækstmarkeder i Norden, Baltikum og St. Petersborg.

Tags: